• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

Blev inget trädgårdsarbete igår. Solen gick i moln, det blåste och började så småningom regna o snöa. Brr
    Så det blev dammsugning i stället

Lanovia
    Japp, krokusarna överlever snön!
    Hoppas kroppen din snart börja uppföra sig!!

Blir kroppen knasig mån tro av all den här gravidjakten? Min är ju också lite knasig ibland. Mest att jag FORTFARANDE har min spänning nere vid ljumsken. Har varit så sen oktober.
    Hade det varit nåt fel borde de ju upptäckt det nu med alla blodprover o undersökningar tycker man...

Jag tror att det är något annat än de kvinnliga som dummar sig...

• Ninnispinnis

Lanovia hur var det nu, testade du eller utgick du från att det var indianerna som kom? *förlåt om du hr skrivit det redan, lite glömsk* Om inte så kanske du skulle göra det? Många har ju indianliknande blödningar fast de är gravida...

Tycker jag har ÄL-känningar, men det är ju bara 10 dagar sedan indianerna kom. Våra kroppar spelar oss verkligen spratt ibland... Blev lite mys igår iaf, för säkerhets skull

• lanovia 08

Eftersom jag var borta hela helgen testade jag mig på BIM-1, alltså för tidigt, bara för att ev få hinna dansa glädjedans med maken innan jag gav mig av. Därefter har jag bara utgått från att indianerna innebär ett minus. Men vi pratade igår på att jag kanske skulle testa en gång till. jag tror ju iof att det fortfarande är ett minus. Men det hade ju varit skönt att få en förklaring på mitt fördjävligt griniga humör. Känns som jag fräser alldeles för mkt på hemma plan.

Ja vad har tatt åt våra kroppar...?? Mys kan man aldrig få för mkt av.

• Hvidbrud

lanovia 08 skrev 2009-03-27 08:31:43 följande:

Nu Spamar jag Såg buketten till Hvidis i blomtråden. När är det hon fyller??? Var det igår?
    Hi hi! Det var igår Blev grattad som aldrig förr ii glädjas med tråden. *hjärtatbubblaröveravkärlektiller*

Mys mys.. Min mamma har sagt att det inte blir barn av att bara pussas eller mysa...

Jag blev befruktad 11 dagar efter indianerna varit framme...
  • Ninnispinnis

Men Hvidis, "mys" är ju en finare omskrivning av barnagörande

11 dagar, you say...

• Ninnispinnis

Ankan, vilken fin bild! Snyggingar

• Ninnispinnis

Och jag trodde du var gul, Ankan!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)