• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • passionsblomman

Jaha...en liten skitindian har visst sent omsider smitit in bakvägen såhär på kvällen dag 35.

VAD är det för stil egentligen?

• Ore
    passionsblomman skrev 2009-03-28 19:26:35 följande:
    Tufft liv du har att vara försökskanin...liiiiider verkligen med dig.... Guuu va lyxigt och skönt! Det borde alla gravida kvinnor få som ren förmån!
    Japp, helt otroligt tufft Fast för några veckor sedan var det jag som satt och sa till henne att guuuud vilka tuffa dagar hon har i skolan... Bada kurbad och utsättas för två ansiktsbehandlingar på samma dag, t.ex... En annan satt och slavade med differentialekvationer och laplacetransformer och annat krafs...

Otroligt ohyfsade indianer som smyger omkring sådär, och gör oförberedda anfall när man tror att man lyckats hålla dem borta!!!
  • passionsblomman

Fy 17 vad ont jag har i magen och ryggen och alltihop!

Det är som att hela kroppen helt kör fast eller kajkar ur vissa gånger.

Senaste gångerna har jag knappt märkt av mensen, mer än det uppenbara, men NU....aaaah!

*tycker lite synd om mig själv i min ensamhet*

• Ninnispinnis

Usch och fy och jäkla skit, Blommis! Att de inre kan hålla sig på mattan, de sablans indianerna!

Här har halsontet gjort att jag totalt har tappat rösten! Låter som Robert Gustavsson när han dricker klorin i Glenn Killing i Manegen... Pappa läkare säger att jag ska försöka att inte prata, det är ju lätt! Tur att jag kan "prata" med er utan att anstränga rösten... Nu är det läggdags, kram!

• Ninnispinnis

I manegen med Glenn Killing heter det kanske...

• passionsblomman

" det bränner i bröstet"

Min sambo älskar den...

ja tur att vi kan prata ändå!

Jag har så konstigt ot i magen att h´jag inte vet vad jag ska tro och mensen ser konstig ut också(ursäkta nu igen) och det känns som en "tyngd" i hela bäckenbottens mitt om man kan säga så. Jag mår jättekonstigt!
    Min kropp verkar helt bananas.

Ninnispinnis skrev 2009-03-29 00:40:07 följande:
    Usch och fy och jäkla skit, Blommis! Att de inre kan hålla sig på mattan, de sablans indianerna!Här har halsontet gjort att jag totalt har tappat rösten! Låter som Robert Gustavsson när han dricker klorin i Glenn Killing i Manegen... Pappa läkare säger att jag ska försöka att inte prata, det är ju lätt! Tur att jag kan "prata" med er utan att anstränga rösten... Nu är det läggdags, kram!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-03-28 19:51:52 följande:
    Jaha...en liten skitindian har visst sent omsider smitit in bakvägen såhär på kvällen dag 35.VAD är det för stil egentligen?
    Bakvägen....ajajajajaja!
    *jagarindianenmedmattebankarenförattlärahonomhyfsochintetorteraBlommis*

Ore: Jag kan osså ställa upp som försökskanin om det är slitigt för dig... ...Tur att hon måste träna!! Är avis på dig!
  • passionsblomman

gómorron...

*sätter mig försiktigt så det inte gör så ont*

Inatt vaknade jag tre gånger av att jag fick kramp i ena vaden! Jösses! Det gjorde ont...

Idag får det bli en mycket lugn dag, det säger min kropp.

• Ninnispinnis

Men blommis, vilket skit! Tycker jättesynd om dig som har så ont, både här och där... Nu ska ni ju snart på utredning iaf, så då borde de ju se om de är nåt knas med kroppen.

*kramar om och masserar vaden och ryggslutet*

• passionsblomman

Jag känner mig som en gammal kärring idag!
    MEN nu har jag ju iallafall fått mensen så jag kan åka in till stan imorgon och lämna det där blodprovet. Då ska de ju ha vad de behöver för utredningen då. Få se om de hinner analysera det till torsdag då vi ju har vår tid.

Ninnispinnis skrev 2009-03-29 13:33:54 följande:
    Men blommis, vilket skit! Tycker jättesynd om dig som har så ont, både här och där... Nu ska ni ju snart på utredning iaf, så då borde de ju se om de är nåt knas med kroppen.*kramar om och masserar vaden och ryggslutet*
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)