• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • passionsblomman

Mycket! Inte ens jag har lyckats räkna ut hur den egentligen fungerar. Men jag har ju bevisat att jag cyklat hela vägen iallafall EN gång.
    jag säger som man brukar..."det var roligt å komma fram"

Förresten "fårmanhälsa?"

Hälsar till ninnis å Ankan å Ingenjören, Ore, Andbeyond, Hvidis lanovia....och alla andra jag känner

Ninnispinnis skrev 2009-03-27 15:36:07 följande:
    Oj, det var verkligen en oregelbunden cykel... Verkar svårkörd?
  • ingenjörsbruden

hahahahah ni är för goa!!

Kan ju tillägga att jag osså tänkte på "trampe"cykel först....men sen stod det att "det bara är att köra på ut o in o hoppas på det bästa" så då fattade jag DIREKT! *höhöhöhöhö*

*bockarotackarförhälsningenikändistv*

• passionsblomman

Ja det var nånstans där det körde ihop sig i min begreppsvärld...

...Din vet vi tillräckligt om för att vara säkra på att du skulle hitta den rätta betydelsen utan större omkringvirrande...hihihihi!

ingenjörsbruden skrev 2009-03-27 15:50:59 följande:
    hahahahah ni är för goa!! Kan ju tillägga att jag osså tänkte på "trampe"cykel först....men sen stod det att "det bara är att köra på ut o in o hoppas på det bästa" så då fattade jag DIREKT! *höhöhöhöhö* *bockarotackarförhälsningenikändistv*
  • Ankan80

Aahh...nu har jag varit ute 1 1/2 timme i trädgården.....regnade lite, solen lyste lite...hoppas på bara sol i morgon....

• passionsblomman

HÄR är det, vill jag bara meddela FULL SNÖSTORM!!!

Man ser inte ner till sjön ens-det fullständigt vräker ner!
    Inte ens katterna täker tanken att gå ut.

Ankan80 skrev 2009-03-27 17:57:42 följande:
    Aahh...nu har jag varit ute 1 1/2 timme i trädgården.....regnade lite, solen lyste lite...hoppas på bara sol i morgon....
  • Cantaton

ja! helt galet.

passionsblomman skrev 2009-03-27 18:00:40 följande:
    HÄR är det, vill jag bara meddela FULL SNÖSTORM!!! Man ser inte ner till sjön ens-det fullständigt vräker ner!Inte ens katterna täker tanken att gå ut.
  • passionsblomman

MEN han väderfarbrorn har LOVAT att det skulle bli vårvärme, 10-15 grader i veckan som kommer och SOOOL!

Cantaton skrev 2009-03-27 18:17:34 följande:
    ja! helt galet.
  • Ankan80

Jaaaaa....vi får hoppas han håller vad han lovat!!

passionsblomman skrev 2009-03-27 18:23:20 följande:
    MEN han väderfarbrorn har LOVAT att det skulle bli vårvärme, 10-15 grader i veckan som kommer och SOOOL!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)