• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • ingenjörsbruden

Naaaaw va gulligt att få mysa med ett så litet pyre!!
    Är ju eg bäst att låna....så man kan lämna tillbaks dem när de kräks eller behöver bytas....hehehehehehe

Du låter så härligt pigg o vital! Inspirationskälla!
    Håller tumme för jobbmöjlighet!

Blommis: Hoppas att indianen är snällare nu...jag prylade honom rätt rejält!

Lanovia: O va du sprider positiva vibbar!!! Blir så glad!

Välkommen hit Betty!

*vinkartillNinnisohoppasatthoninteblevöverfallenavmaskroseriträdgården*

• Ninnispinnis

Lanovia, vilket härligt inlägg! Blev alldeles glad

Tack, BettyBoop! Jodå, vi försöker så gott det går, dock utan någon jättestress (oftast i alla fall...)

Ankan, om det inte är den ena änden det kommer ur på bebbarna, så är det den andra

Ingenjören, maskrosorna fick vila i frid igår, värre gick det för häcken och rabatterna

Blommis, hoppas du mår bättre idag! Må indianerna vika hädan...

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-30 10:21:54 följande:
    Ingenjören, maskrosorna fick vila i frid igår, värre gick det för häcken och rabatterna
    Knipövningar och/eller kissande hunden ?! *hihihihi*
    (sicken humor!!! )

Var rätt sugen på att komma o våldgästa dig igår....dra lite ogräs.....
  • Ninnispinnis

Hehe, i samma sekund som jag tryckte enter förstod jag att det skulle komma en kommentar på det...

Du är välkommen any day of the week!

• Ninnispinnis

*kniiiiper stjärten á la susanne lanefelt*

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-30 11:06:47 följande:
    *kniiiiper stjärten á la susanne lanefelt*

*går o rotar fram benvarmarna o pannbandet o stringboddyn (som ju skulle vara UTANPÅ trikåerna o joinar i kissande hunden......o kniiiiip o kniiiiiip*

• Ankan80
    ...hehe
    ingenjörsbruden skrev 2009-03-30 11:20:33 följande:
    *går o rotar fram benvarmarna o pannbandet o stringboddyn (som ju skulle vara UTANPÅ trikåerna o joinar i kissande hunden......o kniiiiip o kniiiiiip*
    Här har indianerna slutat kríga nu iaf. O så får man väääääääänta o vääääääänta igen...så drygt...
  • ingenjörsbruden

Är så glad idag!!
    Träffade 2 av mina 3 närmsta vänner....den ena i fredags o den andra i söndags...SÅ härligt o tjötta en massa o bara umgås!

Sen kommer man hem...maten är klar o man bara känner "Yes nu har maken fattat" o ser fram emot middag med levande ljus vid matbordet....gissa om jag blev snopen när det blev fin söndagsmiddag framför tv:n!
    Hämtade kandelabrerna i ren skär protest....
    Suuuuurt.....trodde att han skulle vilja umgås o vara social MED mig....nåja....får väl skriva en lapp till honom!!
    Men så tänkte jag....han har INTE koll på vilken vecka vi är i....o se på tusan där fick jag fel!! Kändes bra!

Idag ska vi träffa resten av makens släkt.....ska bli spännande att se om de vet redan.....eller om de vågar kommentera mitt rundare mittparti!!
    Tjejen jag träffade i fredags tyckte inte att det syntes ngt på mig att jag var gravid!! *hahahaha* Men hon är iofs smal som en sticka o har aldrig noterat om någon pendlat 10-15 kg i vikt!

• Ninnispinnis
    :en var till inlägg nr 1456, det kom lite emellan...

Skönt att indianerna har lämnat fältet, Ankan! Nu är det på´t igen

Ingenjören, ibland har gubbarna bättre koll än man tror, men de döljer det ganska bra...
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)