• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Hvidbrud
    om det inte hade varit så viktigt hade jag också gått. eller satt mig ner och gråtit...
  • passionsblomman

Ja, inte hade jag väntat mig att jag skulle stå och hojta i X antal korridoren om vart man skulle gå när man hade problem att få barn...

tänk om jag skrikit : "Vart har ni gjort av min mans spermier???"

Hvidbrud skrev 2009-03-30 22:42:59 följande:
    om det inte hade varit så viktigt hade jag också gått. eller satt mig ner och gråtit...
  • passionsblomman

Kanske hade jag inte ens kommit hem än utan haft en aningen för stor tröja....

Hvidbrud skrev 2009-03-30 22:51:58 följande:
    :-d Då kanske de hade hänvisat dig till ytterligare en avdelning...
  • Ninnispinnis

En sån där bra med långa ärmar som man knyter bak på ryggen?

passionsblomman skrev 2009-03-30 22:53:16 följande:
    Kanske hade jag inte ens kommit hem än utan haft en aningen för stor tröja....
  • Ninnispinnis

Underbara Hvidisen!

*skrattar högt åt bilden av en liten söt hvidis som sparkade iväg "tollan" högt över mål*

Hvidbrud skrev 2009-03-30 22:27:10 följande:
    Jag var en fara för andra när jag var liten, för att jag spelade i trätollor... man viste inte om det var bollen eller tollan som kom flygande...
  • ingenjörsbruden
    Va goa ni är!!! *fnissarhysterisktåtHvidistolle+fotbollssparkning...tollangårimålofotbollenfarövermålet*
    Paxar för att INTE spela fotboll med/mot Hvidis!
    Foppatofflor kanske är mjukare eller?!

Blommis: Förstår att din man hade gått hem...det hade nog min osså gjort.....eller så hade vi haft sällskap i det gosiga rummet med mjukaväggar o de kramgoa tröjorna!!
    Bra med rekon runda!

Har faktiskt sytt en tvångströja en gång....heehehehe...Nää inget kinky......en tjejkompis tog psykologexamen o vi firade henne med en ärtig tvångströja!!
    Visst är det roligt med personliga presenter?!

Bra tråd, Blommis! Jag hatar att slänga saker....rester fryser jag gärna in....men om man har en minimalfrys så finns det inte riktigt plats till alla lådor. Maken är helt värdelös på att spara....har bäst före datumet passerats så slänger han....suck!!!
    Har jag tur så får jag lov att lukta på mjölken o därmed rädda den....tsss....Varorna kan faktiskt inte läsa själva så hur tusan ska de vet att deras bäst före datum passerat?
    Har bra sopsortering i huset....vilket vi inte hade alls där vi bodde innan....det är helt galet så mycket plastförpackningar som slängs/används....skrämmande att allt måste styckeförpackas osv.....

Längtar till UL...är SÅ nyfiken!!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)