• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

Jo, men det är jag under masken....

Tack förresten
    Ninnispinnis skrev 2009-03-27 12:14:13 följande:
    Och jag trodde du var gul, Ankan!
  • Ankan80

Nä, jag är ju brunhårig...därför man såg mina gråa hår...som inte finns längre...hehe....

Hvidbrud skrev 2009-03-27 12:12:52 följande:
    Kul att få ansikte på er! Hade föreställt mig att du var ljushårig!
  • Ankan80

Tusan också..jag skulle ju gå min fina vårrunda o så haglar och regnar det

• ingenjörsbruden

Men va tusan....skrev ett långt ilägg men det är borta....suck!

nåja...kontentan var en spark åt knasiga kroppar som mest bara luras!

Va fina ni är Ankis! Vet inte varför....men jag hade föreställt mig att du var mörkhårig.....skumt när det stämmer!

Har osså funderat på det där med när jag eg hade ÄL....om man blev framflyttad 5 dagar...så måste väl ÄL inträffat tidigare....eller?! *hmmmm*

I sådana fall så hade jag ÄL 11 dagar efter mens....är det ännu en trend jag ser....eller är det bara våra kroppar som synkar t varandra?!

• Hvidbrud
    säkert!

Nu är jag ledig! Ska ut i genom haglet och hem till mamma och mysa! På vanligt mys-sätt inte sånn mys som ni håller på med!!

Goa är ni ialla flall och och gör mig så glad varje dag!! *kram!!*
  • Ankan80

Tack tack...med smicker kommer man långt

Uj uj...soyabönorna kör runt i magen...
    men gott var det...kan jag rekommendera.

blandning av ägg, soyabönor, tonfisk och avokado...är med i nån slags diet...

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-03-27 14:04:06 följande:
    Tack tack...med smicker kommer man långt Uj uj...soyabönorna kör runt i magen...men gott var det...kan jag rekommendera.blandning av ägg, soyabönor, tonfisk och avokado...är med i nån slags diet...
    Låter rätt gott....är dock lite osäker på hur soyabönor smakar....använder allsköns massa olika bönor annars, stora vita, kidney, black eyed pies (näää inte bandet ), kikärtor, bondbönor....mmm gott bara att blanda med lite kryddor+olja+vinäger o hackad rödlök! Mmmmm!

Fart på magen?! Kanske tur att du är ledig i morgon?!

Jag lyckades lägga halva fiskgratängen på golvet i fikarummet....kanon! Nåja...tur att man inte är stor i maten längre!
  • Ankan80

Det smakar som alla andra bönor typ, fast inte så mjölig som vita bönor...

skall def. börja använda mer....

mannen klagar hemma på att han vill ha kött..

• Ankan80

har lärt mig att man skall inte köpa finfördelad tonfisk....utan filéer ...fi f*n ..inte gott för en som inte gillar "fisk"smak...

nä, det blir kattmat för grannarnas katter

• passionsblomman

Dag 34, ingen indian...

Jag har minsann haft ÄL på dag 11 (likväl som dag 26) hoppjerka som jag är, så mys för tusan ninnis!

Tur att krokusarna och de andra tuffingarna är riktiga survivors! men nu skulle det komma ett snöväder och sedan VÅRVÄRME i nästa vecka LOOOOVADE han på vädret igår!

Jag har köpt en skjorta idag. Det hade jag inte alls råd med. Men jag är för tjock för alla mina gamla kläder och NÅTmåste jagju ha när jag ska vara utanför stugan, tex när jag ska gå på alla spännande intervjuer i framtiden...

Ankan: åh vad fina ni är! Du ser ut alldeles som du ska vad mig anbelangar, och vill du vara gul någon dag så går det bra det med!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)