• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • passionsblomman

VARFÖR är de så roligt att skrämmas!!!

Jag var nog tvungen att ha LITE hämnd på att man bara hade odrägliga småsyrror som visste preciiiis hur de skulle förstöra allting jämt...
    Hvidbrud skrev 2009-03-24 16:47:23 följande:
    Lika ond som mig som gjorde poltergeiströster till min vättskrämda kompis som inte vågade komma uoch hälsa på mig fler gånger...Ingenjöen: klart du var orolig, gumman! *sköntattalltärsomdetärkram*
  • Ore

Hmmm... Jag var nog en sån där odräglig lillsyrra jag då...

Men storasyrran var mer lättskrämd än jag, så där gick hon bet

• Hvidbrud
    vi gjorde jätte läskiga spökrunder som skrämde halvt ihjäl de sackars ungarna som hade anmält sig till att vara med. ögon (oliver) som de var tvugna att äta och det trixet med ett öga som man ska känna på, men som man har en halv tomat istälet som man kör in fingrarna i och koktamakaroner som larver... Hi hi hi... Allt med bindel för ögonen då... Muuhhauahahaua!!!!*såattdetekaribergen*
  • ingenjörsbruden

Hmmm det verkar finnas lite sadister o elaka "kärringar" här inne!! *moahahahahahahaha*

Fasen att det är så långt till Halloween!!!
    Åh det hade ju varit SÅ roligt!!!

• Hvidbrud

Åh! Kan vi inte halloweenfest med utklädning? Vi kan ju ändå inte känna igen varandra! (om vi inte träffas innan såklart, som jag verkligen hoppas att vi gör!) Åh, vad roligt det skulle va!

• passionsblomman

Vi har spökfest på min son skola varje år. Det är föräldraföreningen som ordnar den och sean skrämmer vi föräldrar sk**en ur vår oskyldiga små barn. Det är bland det roligaste på hela året.

I höstas skrev jag sagan som alltid är i ett särskilt hus och så läste jag den lite som en teater, flera barn sa"är det här på riktigt?" med stooora runda ögon och lite darrig röst...

• Ninnispinnis

Ooooohhh vilka elakingar ni är

*skriker vårskriket AAaaaaaaaaaaa*

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-03-24 17:14:41 följande:
    Åh! Kan vi inte halloweenfest med utklädning? Vi kan ju ändå inte känna igen varandra! (om vi inte träffas innan såklart, som jag verkligen hoppas att vi gör!) Åh, vad roligt det skulle va!
    OOOOOOOO JAAAAA *klapparhändernaohopparavextas*

*skuttarbortoskrikervårskriketmedNinnis.....AAAAAAAAAAAAAaaaa*
  • Hvidbrud

*Aaaoooohhhhhhhhhhaaaaaaaa* ja vill åsså va me!!! *skrikersåhögtattjagskrämmerbortsnönf¨åorjagfyllerfaktisktårpåvåren!*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)