• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

Det ligger en länk till den i glädjas åt varandra tråden.

Orkade inte ens läsa hela....blir så trött

Nä, du är verkligen inte ond
    Den där typen har raderat sitt konto nu verkar det som...

*djup suck*

• Hvidbrud

Strålande sol där ute! Borde låta cykeln stå och gå en promenad till arbetet idag (men då kan jag ju inte sitta här..).

Molvärk i magen idag, Tror lillbuffin håller på att jäsa över formens kanter nu... 2v till UL och halvvägs!!

• ingenjörsbruden

Hejhej tjejer

Tanten...menade den gravida butiksägaren.....*tanterdetärvilallihopaallihopaallihopa....trallalalalaa*

Man ska aldrig upphöra att förvåna sig över hur konstiga saker man kan läsa här på BT o vilka konstig människor som finns här....se bara på mig!!! Jag är ju här!!
    Tål hon inte Blommis raka svar så är det lika bra att hon avreggade sig....synd bara att hon tog ut sig på Blommis!!
    *kramarBlommisförsiktigtoklappar på ryggen...intedittfel*

Vädret är underbart!!Längtar verkligen ut!!

Hvidis: Tiden går fort när man har roligt!! *pussarpålillbuffin*

Ja...ni vet ju hur jag har nojat...om allt möjligt....men nu har jag ringt BM o ska åka dit o lyssna på hjärtljuden.....har ju kännt fladderbuset innan men nu verkar jag inte kunna känna det mer....kan iofs bero på att alla nerver i livmodern har blivit avtrubbade av elvisperiandet!
    Så klockan 12 är jag hos BM o lyssnar efter hjärtljud....så snälla...håll tummen för oss.

Maken har bättrat sig...har dock inte tagit upp ämnet....men han har nog fattat vinken...skickade igår ett mail med vad jag bokat upp i min kalender....bara mina saker....dock får han följa med om han vill.....han kommenterade det när jag kom hem...är du hellre iväg än umgås med din make....ja...sa jag....sitta framför tvn är inte socialt......
    Har ni läst Kvinnor är från Venus o män är från mars....den är inte dum.....har def märkt att maken behöver bli arg o få gå in i sin grotta o muttra o vara arg för sig själv.....han kommer ut när han är redo för det! Funkar rätt bra....fast liiiiite sämre nu när jag är nojig o känslig av alla hormoner!!

• andbeyond

Ingenjörsbruden: Då ska jag hålla tummarna för dig när jag slänger in första tvätten i tvättmaskinen klockan 12 :)

Så spännande är min dag - immunförsvarsstudier och tvätt-tid.

Blommis: DU är INTE ond, du är mysig! sådeså.

• lanovia 08

Hmmm är det bara jag som tycker det är mysigt att krypa ner i TV-soffan med mannen? Nu gör vi väl iof mkt annat än att se på TV också.

Har försökt få tag på BM idag men gick rätt värdelöst. Fick lämna mitt nummer men hann inte fram till mobilen i tid. Ringde en gång till lämna då jobbnumret men inte har det ringt här inte. Så kanske lämnade jag fel nummer i min nervositet?

• lanovia 08

Immunförsvarsstudier lät iof rätt intressant, även om det inte var det roligaste jag läst.

• passionsblomman

Å jag ber om ursäkt1et skulle ju vara en länk till galenpanna-tråden.

passionsblomman skrev 2009-03-24 00:15:39 följande:
    Nog för att ni sover allihop, men när ni vaknar måste ni läsa den här tråden. Från BÖRJAN!!! jag har haft en osannolik kväll och den har varit i min inbox också...Så, ondska och attityd, är mina andranamn. Kränker, sårar och anklagar oskyldiga är vad jag gör på min fritid.Och ingen har fallit så i respekt som jag så ni vet. och jag borde inte sova gott om natten heller.Thats me.
    Vad jag syftar på här i mitt egna citat är alltså att den här människan har avregistrereát sig "BARA PÅ GRUND AV MIG och hur oerhört djupt jag kränkt henne" osv osv och det hon är kränkt över är hur otroligt illa jag behandlar henne i tråden.

jag är lite överraskad...

Just nu håller jga på att ta hand om min son dock. Han vaknade fem i morse med ett gallskrik och vad som tycks vara årets värsta nackspärr. Han har JUST lirkats upp ur sängen-helt livrädd. GISSA om han kissade lääääänge! Han började tom skratta själv, för det skvalet slog allt jag hört.
  • ingenjörsbruden
    andbeyond skrev 2009-03-24 11:39:19 följande:
    Ingenjörsbruden: Då ska jag hålla tummarna för dig när jag slänger in första tvätten i tvättmaskinen klockan 12 :)Så spännande är min dag - immunförsvarsstudier och tvätt-tid. Blommis: DU är INTE ond, du är mysig! sådeså.
    Immunförsvarsstudier o tvättid....är det en ny studieform?
    Låter liiiiite intressant.....
    Gillar fakta....så här är det......flumflum att så här kan det tänkas vara osv....det blir jag nipprig på!

I´m back! Allt bra....så nu behöver jag inte noja över det iallafall!! *hahahahaha*

lanovia: Visst kan det vara mysigt o skönt med tvkväll med mannen....men varje dag...hela året?! Nja....om det är film som är bra o jag är på humör så är det jättemysigt....men är det någon värdelös pangpang a la Rambo eller bara serier som inte jag tycker är så roliga.....då läser jag hellre bok. Men tror att vi får ut samma sak eg....för mig är läsa bok=avkoppling o mysigt....o så ser maken på filmtittandet.....
    Enda nackdelen är ju att den sociala biten blir rätt lidande....men men....alla MINA helger är bokade med något kul ända fram till juni!

Blommis: ojojojoj....lite "Nakna pisolen"-skvalande då!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)