• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Det verkar som att indianerna har tappat lokalsinnet helt och hållet efter att ha gått vilse hos mig förra månaden...

• passionsblomman

De kan gott bo på annan ort på obestämd tid.

Ninnispinnis skrev 2009-03-23 20:44:42 följande:
    Det verkar som att indianerna har tappat lokalsinnet helt och hållet efter att ha gått vilse hos mig förra månaden...
  • ingenjörsbruden

Hvidis: Tror att vi få ta o träffas ngn gång så kan karlslokarna glo på tv så kan du o jag vara sociala!!

Lanovia: Du kan väl säga att ni försökt i (nästan) ett år....lite oskyldigt hoppa över nästan?!

blommis: Hoppas att tanten kan bestämma sig snart!

*vinkarglatttillalla*

*forsätterattätachokladtårtaomarängswisstillsdetsprutarutgenomöronen*

• passionsblomman

Tanten? menar du tjejen med blomsteraffären?

hihihi, hon är inte många år över trettio o ens det, hon kan lika gärna vara 25..och har JÄTTEFIN bebismage nu.

Jag förstår om hon velar. Hon vill väl inte at in vare sig vemsomhelst iastället för sig själv, eller ta in någon för tidigt, med tanke på kostnaderna.

Fast jag vet ju inte om hon velar. Hon kan ju ha sagt ja till ngn annan eller inte ens ha nått stoppdatum för ansökan än, det har jag inte ens kollat.

• passionsblomman

Nog för att ni sover allihop, men när ni vaknar måste ni läsa den här tråden. Från BÖRJAN!!!

jag har haft en osannolik kväll och den har varit i min inbox också...

Så, ondska och attityd, är mina andranamn. Kränker, sårar och anklagar oskyldiga är vad jag gör på min fritid.Och ingen har fallit så i respekt som jag så ni vet.

och jag borde inte sova gott om natten heller.

Thats me.

• lanovia 08

Va nu tappar du mig Blommis. Läsa tråden från början? Varför då?
    Vad har hänt?
    Hoppas aboslut du fått sova gott. Kram

• lanovia 08

Ingenjöris, precis så tänkte jag göra. Kanske är jag en ond människa men behöver få prata med någon och bekräftat att allt är som det skall.

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-03-24 07:46:09 följande:

Ingenjöris, precis så tänkte jag göra. Kanske är jag en ond människa men behöver få prata med någon och bekräftat att allt är som det skall.
    Nädå...inte är du ond!!! Jag hade gjort precis samma!!

Blommis....fattar ingenting....letar lite i de andra trådarna.
  • Ninnispinnis

Tror hon menar den röda tanten... Indianernas kusin

Fattar inte heller vilken tråd du menar, men det låter inte alls bra...?

passionsblomman skrev 2009-03-23 20:59:52 följande:
    Tanten? menar du tjejen med blomsteraffären?
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)