• Humlan66

Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj

Ja som rubriken lyder,fler än jag som är less på dessa som annonserar som är uppenbara företagare med egna webbsiter ??

Det droppar in DAGLIGEN och flera gånger per dag att en å samma person annonserar och dom är ju flera stycken och jag tycker det är ruskigt störande

att se samma klänningen osv dyka upp gång på gång.suck

Klart anmäla kan man ju,men hur mkt det görs åt saken man kan ju undra

Fler som finner det störande ?

• Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj
  • Lava84

Ja det är som sagt en smaksak vilket gör att jag hellre överlåter det beslutlandet till bröllopstorget om vad som ska vara bröllopsrelaterat eller inte. Det känner inte jag att jag kan avgöra dock kan man ju framlägga sin åsikt om det.

• Communityansvarig

Bra åsikter som sagt. har lagt till ett förtydligande i köp&sälj reglerna om det. Vi kommer också att införa en begränsning på hur många annonser man kan lägga upp under en viss tid just för att få bukt med problemen.

Och har ni fler idéer stora som små om hur vi kan utveckla sajten får ni gärna berätta, här eller i min inbox {#lang_emotions_smile}

• 28 Aug

Kan ni se till så man inte åker ut när man anmäler? Är en där som nu lägger upp massa klänningar och har sig som inte är privat och när jag ska anmäla åker jag ut

• Besservvisser

Jag hittade en till som gör JÄTTEmycket reklam på sin medlemssida. Hon/han är nog för smart att lägga upp grejerna på Köp&sälj, men har lagt ut dussintals bilder på skare till salu på sin 'privata' sida, plus annonserat för sitt företag.

www.brollopstorget.se/hem/weizh/presentation.php

• Humlan66
    Besservvisser skrev 2009-03-26 06:49:13 följande:
    Jag hittade en till som gör JÄTTEmycket reklam på sin medlemssida. Hon/han är nog för smart att lägga upp grejerna på Köp&sälj, men har lagt ut dussintals bilder på skare till salu på sin 'privata' sida, plus annonserat för sitt företag.www.brollopstorget.se/hem/weizh/presentation....
    AMEN hallo

Hoppas verkligen nån moderator tar tag i det där omgående
  • 28 Aug

Läst i gästbok:

weizh Offline
    hej igen
    vi har kläder för killar till bra priser oxå

dw Igår 23:48
    weizh weizh Offline
    hej

jag har en ljusrosa klänning i butiken, linköping, men vi åker till uppsala på påsken, om du är intresserad att kolla??

info@dressway.org

Är det tillåtet?? Hade en som gjorde smygreklam hos mig med för hon "kände" en sömmerska som intressant nog hette typ Wei Varför känns det som hon driver kinasida själv?

• Juli 2010

jag undrar om dessa personer verkligen har F-skattsedel överhuvudtaget...

Att ha en butik på blogspot känns inget annat än fruktansvärt oseriöst. Samma sak med att ha "butik" här på BT.

Oseriöst så det skriker om det. Vilket får mig att tvivla på att de har F-skattsedel alls, utan driver detta svart.

Skulle vara roligt att få veta hur det ligger till.

Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj