• Humlan66

Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj

Ja som rubriken lyder,fler än jag som är less på dessa som annonserar som är uppenbara företagare med egna webbsiter ??

Det droppar in DAGLIGEN och flera gånger per dag att en å samma person annonserar och dom är ju flera stycken och jag tycker det är ruskigt störande

att se samma klänningen osv dyka upp gång på gång.suck

Klart anmäla kan man ju,men hur mkt det görs åt saken man kan ju undra

Fler som finner det störande ?

• Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj
  • Snufflan

J D skrev 2009-04-06 16:15:15 följande:

Bra jobbat! Ni anmäler väl på det vanliga sättet så att alla moderater har möjlighet att handlägga fallen? Det går mycket snabbare på det viset .
    Jag har hittat hur man anmäler annonserna på köp/sälj men hur anmäler man en vanlig medlemssida om man upptäcker att dom är ute efter att göra reklam för sin egen firma. Och dessutom lägger upp flera medlemssidor?
  • Besservvisser

Det är listigt hur hon har 'smugit' in priset på krimskramsen!

Om man pekar musen på bilden utan att klicka så syns priset... typ 399kr.1.jpg

• passionsblomman

Det undrar jag med, för jag har bara hittat anmälaknappen för inlägg, och det är ju massor av folk som länkar till sina företag i sina presentatiner...eller, har sett det många ggr iaf.

Snufflan skrev 2009-04-06 18:30:03 följande:
    J D skrev 2009-04-06 16:15:15 följande:
    Jag har hittat hur man anmäler annonserna på köp/sälj men hur anmäler man en vanlig medlemssida om man upptäcker att dom är ute efter att göra reklam för sin egen firma. Och dessutom lägger upp flera medlemssidor?
  • LyckligaSara

haha...men gud,hur hittar ni dom där fula fiskarna?

Finns ju vissa som är uppenbara men det finns ju så många medlemmar här,hur hitta just samma hela tiden,haha

Det är väldigt duktigt gjort tycker jag .-)

• Snufflan

Jag har alldeles för lite att göra på jobbet så då hittar man en hel del roligt här på BT.

LyckligaSara skrev 2009-04-06 20:56:13 följande:
    haha...men gud,hur hittar ni dom där fula fiskarna?Finns ju vissa som är uppenbara men det finns ju så många medlemmar här,hur hitta just samma hela tiden,haha Det är väldigt duktigt gjort tycker jag .-)
  • MissieA

Jag har påpekat det många gånger innan, ni på BT måste lägga till ne sån röd anmäl-hand även på medlemssidorna

• LyckligaSara

hon tar ju beställningarna åt den här andra tjejen verkar det som om man läser hennes GB

• Snufflan

Mystiken tätnar, och allvarligt är inte grejerna dom säljer ganska så fula, kanske bara jag som tycker det men...
    Blir oxå less på att hon på alla sina nya medlemssidor utger sig för att planera brölopp när hon faktiskt redan är gift, har sån lust att börja bombadera hennes gästböcker med inlägg om det men orkar inte börja nå bråk.

LyckligaSara skrev 2009-04-08 21:19:54 följande:
    hon tar ju beställningarna åt den här andra tjejen verkar det som om man läser hennes GB
Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj