Är det JAG som är "blomma tanten" eller?
Om det är det, så kan jag meddela att jag inte har en enda bild i mitt galeri annat än på rena sorter, alltså som visar hur en del av de blommor som folk undrat över ser ut.
Nästan jämt frågs det eftrer "inspirationsbilder på buketter" Det visar jag ALDRIG, för jag vill inte ens att man ska kunna misstänka att det är mina egna arbeten jag lagt ut.
Eftersom jag hett avskyr reklam på bt, har jag noga frågat moderatorer så jag inte ska råka ramla i någon fallgrop av misstag.
Länkarna i min presentation är sådana jag själv hittat på forumet och tyckt är bra sätt att söka blomnamn. Det gäller alltså exempelbilder på om man tex undrar över jhur rosen "Vendela" ser ut.
Jag rekommenderar alltid att man ska leta rätt på en utblidad, seriös florist som är serviceinriktad och som man kommunicerar ba med.
Du kan helt omöjligt knyta mig till något som helst företag genom vad jag svarar i trådarna här. Mitt samvete är rent 
f84 skrev 2009-04-16 13:45:48 följande:
mmjag ska inte vara emot nåt innan jag sett detta själv på riktigt.det finns bra tips och dålig tips, det får man så klart välja själva, jag själv gillar inte direkt marknadföring heller, men det finns någon som vill ha bra tips, så fort som det stämmer och så fort som det är bra tipstex . om man ser tantens blommor i galleriet, ska man så klart fråga om dem, vad tror du ?och 99.9999999% blir det nåt företag eller nån som hon hänger ihop med