• Humlan66

Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj

Ja som rubriken lyder,fler än jag som är less på dessa som annonserar som är uppenbara företagare med egna webbsiter ??

Det droppar in DAGLIGEN och flera gånger per dag att en å samma person annonserar och dom är ju flera stycken och jag tycker det är ruskigt störande

att se samma klänningen osv dyka upp gång på gång.suck

Klart anmäla kan man ju,men hur mkt det görs åt saken man kan ju undra

Fler som finner det störande ?

• Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj
  • LyckligaSara

jag irriterar mig mest på att folk verkar beställa från henne när det är så uppenbart att hon bara är här av en anledning. Det är ju det som gör att hon håller på som hon gör för om alla bara ignorerar och anmäler så försvinner dom ju förhoppningsvis rätt snabbt.

hon skrev tom i min GB!

• Snufflan

Jo jag såg att hon skrivit hos dig, har kollat ganska så många av hennes GB inlägg och i alla gör reklam plus att hon skriver en massa om det på stådda bröllopet som bara är lögn alltihop...blir irriterad.

• Pumpkin

Vill bara säga att jag kikar in i den här tråden varje dag och tar med mig vad ni skriver till Communityansvarig. Han har spärrat och spärrat, men nu börjar det ju gå lite väl långt.

• LyckligaSara

Hur länge har detta pågått?
    Alltså detta med den här tjejen?

Kan man inte BT polisanmäla henne?
    så får hon betala skadestånd för all reklam hon gjort och inte betalat för?
    kanske inte funkar så kanske

Pumpkin skrev 2009-04-09 22:23:13 följande:
    Vill bara säga att jag kikar in i den här tråden varje dag och tar med mig vad ni skriver till Communityansvarig. Han har spärrat och spärrat, men nu börjar det ju gå lite väl långt.
  • TinkerBelle

Hon har två nick samtidigt - coco09.
    Syns ganska snabbt på skrivspråket, stilen och stavfelen hon gör.
    Dessutom är det samma bilder, mer eller mindre, i båda gallerien. Följer man i gästböckerna så är båda "nicken" stora beundrara av en speciell webbbutik....

BT kanske ska hota med att anmäla butiken för olovlig marknadsföring eftersom hon sk**er i att hon blir avstängd om och om igen.

Trist är att alltför många inte har insett vad hon håller på med och faktiskt köper hennes lilla bröllops berätelse - hon är redan gift med ägaren till butiken.

Det som stör mig mest är nog faktum att hon genom att låtsas att hon planerar bröllop vissar ingenting är heligt utan alla trick är tilllåtna....

LyckligaSara skrev 2009-04-15 16:27:53 följande:
    Nu är hon på gång igen med ett annat nick!www.brollopstorget.se/hem/koko414/presentatio...
  • CJ78

Nej jag tar inga beställningar åt nån jag rekomenderar henne för jag tycker att hon är bra å om jag gillar henne så ska inte ni sitta så här å snacka skit. blir så trött på såna som er har ni inget eget liv eller?

• f84

jag håller med dig CJ,

de har inte nåt roligt i sina liv, ser ut som det,

kanske är de bara svartsjuka eller de har väldigt dåliga förhållanden med alla andra, tyvärr finns det såna människor...

jag kan jobba som btpolis, men ni som är ovanliga ska bort först!!

• f84

isf ska den blommatanten borta härifrån oxå

hon jobbar med bröllop va??

har länken till sina hemsidor..

hur kan jag anmäla henne så att hon försvinner??

• f84

och hur definerar man privat personer gentligen??

ni söker bra deal säkert själva, det finns folk som behöver hjälp som jag, som alla andra, ni behöver inte vara så sura hela tiden för att ni inte VILL hjälpa till med andra människors problem!!

blir ni verkligen gladare på så sätt eller hur fungerar ni??

lol

Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj