• Humlan66

Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj

Ja som rubriken lyder,fler än jag som är less på dessa som annonserar som är uppenbara företagare med egna webbsiter ??

Det droppar in DAGLIGEN och flera gånger per dag att en å samma person annonserar och dom är ju flera stycken och jag tycker det är ruskigt störande

att se samma klänningen osv dyka upp gång på gång.suck

Klart anmäla kan man ju,men hur mkt det görs åt saken man kan ju undra

Fler som finner det störande ?

• Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj
  • DanKat
    f84 skrev 2009-04-16 12:58:51 följande:
    isf ska den blommatanten borta härifrån oxåhon jobbar med bröllop va?? har länken till sina hemsidor..
    Jag har aldrig någonsin sett henne göra reklam för något företag, och sidorna hon länkar till i sin presentation tycker jag verkligen inte ser ut att vara hennes egna. Däremot tycker jag det ser otroligt suspekt ut med de användare som nämnts tidigare.
  • f84

det vet man aldrig

kanske en ägare till hemsidan eller sånt

hur kan man reda ut detta ??

• lecaroline

Något som jag stör mig på är att många säljes annonser är i förtid och då menar jag inte någon vecka eller så utan månader.

Var själv i kontakt med en tjej när jag var ny här och jag skulle köpa en grej. Så efter hennes bröllop så mailade jag henne och då hade hon redan sålt dem, fast vi hade bestämt..

Jag hade väntat i 2 månader och missat andra bra erbjudanden. För vad??
    Nej tålamod tack!!

• CJ78

Ja det är fel det håller jag med dej om så ska det inte vara

• DanKat
    f84 skrev 2009-04-16 13:07:17 följande:
    ni söker bra deal säkert själva
    Självklart, men du verkar ha missat själva poängen:
    Vi vill ha bra tips, men vi vill att tipsen ska vara oberoende.

Skulle du t.ex. vilja höra "gå till frisör X, hon är superbra och superproffsig och har jättebra service..." från en som uppger sig vara oberoende men egentligen promotar sin egen syster?
    (Jag har själv läst just ett sådant tips här på BT där jag visste att tipsaren var syster till den hon tipsade om.)
  • DanKat
    CJ78 skrev 2009-04-16 13:35:33 följande:
    vem svarar du på?
    Hon jag citerade, syns inte det i din webbläsare?
  • CJ78
    DanKat skrev 2009-04-16 13:40:24 följande:
    Hon jag citerade, syns inte det i din webbläsare?
    ok förlåt jag viste inte att man skulle kolla så ler
  • f84

mm

jag ska inte vara emot nåt innan jag sett detta själv på riktigt.

det finns bra tips och dålig tips, det får man så klart välja själva, jag själv gillar inte direkt marknadföring heller, men det finns någon som vill ha bra tips, så fort som det stämmer och så fort som det är bra tips

tex . om man ser tantens blommor i galleriet, ska man så klart fråga om dem, vad tror du ?

och 99.9999999% blir det nåt företag eller nån som hon hänger ihop med

• f84

jaha

ska man göra så

CJ78 skrev 2009-04-16 13:43:48 följande:
    ok förlåt jag viste inte att man skulle kolla så ler
Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj