• Humlan66

Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj

Ja som rubriken lyder,fler än jag som är less på dessa som annonserar som är uppenbara företagare med egna webbsiter ??

Det droppar in DAGLIGEN och flera gånger per dag att en å samma person annonserar och dom är ju flera stycken och jag tycker det är ruskigt störande

att se samma klänningen osv dyka upp gång på gång.suck

Klart anmäla kan man ju,men hur mkt det görs åt saken man kan ju undra

Fler som finner det störande ?

• Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj
  • TinkerBelle

Har också kollat upp dressway.
    Det intressanta är att han har ensklidfirma och inga anställda...

Snufflan skrev 2009-04-06 10:19:31 följande:
    Menar såklart att hon heter Wei
  • Snufflan

Det roliga är att coco09 skriver att hon planerar bröllop, men på köp/sälj så finns det en coco som säljer alla grejer som finns i coco09's galleri. Och coco som säljer har lagt ut sitt mobilnummer och det går till Wei som är GIFT med ägaren till dressway.

• TinkerBelle

Hmmm - borde inte hon planera skilsmässa först innan hon börjar planera bröllop igen?
    Annars blir det bigami, men det kanske är mindre viktigt....

Snufflan skrev 2009-04-06 10:39:27 följande:
    Det roliga är att coco09 skriver att hon planerar bröllop, men på köp/sälj så finns det en coco som säljer alla grejer som finns i coco09's galleri. Och coco som säljer har lagt ut sitt mobilnummer och det går till Wei som är GIFT med ägaren till dressway.
  • Snufflan

Jo det verkar lite konstigt, hon skriver en massa om vart dom ska gifta sig o så men allt verkar bara påhittat...

• Besservvisser

ATT DE INTE SKÄMS!

hahaha... riktigt bra research Snufflan! Jobbar du på Säpo?

• Snufflan

Nästan så,haha. Men jag är riktigt jäkla nyfiken av mig o tycker om att kolla upp saker o ting.

• J D

Bra jobbat! Ni anmäler väl på det vanliga sättet så att alla moderater har möjlighet att handlägga fallen? Det går mycket snabbare på det viset .

Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj