• Humlan66

Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj

Ja som rubriken lyder,fler än jag som är less på dessa som annonserar som är uppenbara företagare med egna webbsiter ??

Det droppar in DAGLIGEN och flera gånger per dag att en å samma person annonserar och dom är ju flera stycken och jag tycker det är ruskigt störande

att se samma klänningen osv dyka upp gång på gång.suck

Klart anmäla kan man ju,men hur mkt det görs åt saken man kan ju undra

Fler som finner det störande ?

• Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj
  • Humlan66

Ja det är ju det. så less på hennes annonser nu. men jag vet att det är några som skrivit till skattemyndigheten ang hennes nätbutik med så. Det kanske händer nått där

• 28 Aug

Nu är det nån i norrköping i full gång och ORKAR INTE anmäla för jag åker ut när jag gör de T

• Boomtown

Varför blir det error på humlan66 inlägg?Går inte att läsa något. Det har det varit länge nu. Är det så för er också? Utkastad blir jag också.

Nu till ämnet. Jag är också förbannat trött på en viss person som går ut och annonserar som privatperson fast hon inte är det.

• lillkråkan

Borde gå att anmäla i klump så man slipper sitta med varje enskild annons för som det är nu tar det halva kvällen att anmäla alla Norrköpingsannonserna.

• Svanboet

Kan man inte lägga en spärr på hur många annonser man som medlem på BT kan lägga ut samtidigt eller under en månad? Privatpersoner som försöker sälja sin klänning kan ju knappast behöva mer än t.ex. 5 annonser på en månad.

• Pumpkin

Smart! Det ska jag ta upp!

Svanboet skrev 2009-03-04 16:46:34 följande:
    Kan man inte lägga en spärr på hur många annonser man som medlem på BT kan lägga ut samtidigt eller under en månad? Privatpersoner som försöker sälja sin klänning kan ju knappast behöva mer än t.ex. 5 annonser på en månad.
  • Pumpkin

Också ett bra förslag som är värt att ta upp

lillkråkan skrev 2009-03-04 16:45:30 följande:
    Borde gå att anmäla i klump så man slipper sitta med varje enskild annons för som det är nu tar det halva kvällen att anmäla alla Norrköpingsannonserna.
  • Pumpkin

Jag vet inte var errortexten kommer ifrån. Det är anmält och undersöks i alla fall.

Boomtown skrev 2009-03-04 16:42:45 följande:
    Varför blir det error på humlan66 inlägg?Går inte att läsa något. Det har det varit länge nu. Är det så för er också? Utkastad blir jag också.Nu till ämnet. Jag är också förbannat trött på en viss person som går ut och annonserar som privatperson fast hon inte är det.
  • Västkustbo

Liten fundering... dåligt insatt i detta, men tilldelas inte datorn en ny IP varje gång routern startas om? Så om hon stänger av allt och låter det vara en timme eller nått, får hon då inte ett nytt IP? Som sagt, detta är lite över mitt huvud, men jag tror jag har hört att det är så.

• ario

nää, så är inte fallet...ip nummer har du föralltid.

Men det är inte svårt att skaffa " falska IP"

Västkustbo skrev 2009-03-04 17:38:14 följande:
    Liten fundering... dåligt insatt i detta, men tilldelas inte datorn en ny IP varje gång routern startas om? Så om hon stänger av allt och låter det vara en timme eller nått, får hon då inte ett nytt IP? Som sagt, detta är lite över mitt huvud, men jag tror jag har hört att det är så.
Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj