• Humlan66

Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj

Ja som rubriken lyder,fler än jag som är less på dessa som annonserar som är uppenbara företagare med egna webbsiter ??

Det droppar in DAGLIGEN och flera gånger per dag att en å samma person annonserar och dom är ju flera stycken och jag tycker det är ruskigt störande

att se samma klänningen osv dyka upp gång på gång.suck

Klart anmäla kan man ju,men hur mkt det görs åt saken man kan ju undra

Fler som finner det störande ?

• Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj
  • Humlan66

Bra ,.. Hjälper det att anmäla samma personer varje gång dom annonserar ?

• Besservvisser

Håller med. Jag har anmält samma tjej minst fem-sex gånger den senaste månaden. Får mejl tillbaka att hon har fått en tillsägelse. Vi pratar inte om en-två annonser här, utan 10-15 stycken per dag, och samma dag hon får tillsägelsen (och annonser bortplockade) är hon på farten igen. Ibland undrar jag om hon är släkt eller nära vän till en av moddarna eller någon på redaktionen.

BT skulle ha portförbjudit hennes IP-adress för länge sedan. Artt dela ut tillsägelser till samma person fem-sex ggri månaden har tydligen ingen effekt.

Jag tänker på företagen som faktiskt har KÖPT sina annonsplatser på BT. Vad irriterande för dem att sådana individer som Jenny (eller Isabella Shipping eller Isabella eller vad hon nu heter) i Stockholm får grönt ljus att 'annonsera' gratis. Varenda dag.

• Humlan66

Åhh jag håller med .. bara idag har jag slängt in en massa anmälningar på dessa två tjejer.. men som du säger , man undrar ju för dom slänger in nya annonser varje dag :-s nästan som dom tar över BT köp

• ario

jag har också anmällt henne....admin härinne gör inte sitt jobb!!

trött på att jenny fortfarande får vara medlem!

• Humlan66

Ja nu va det ju inte jag som sa namnet .. men där kom det ;)
    isa.... likaså

• ario

Men hon lägger upp minst 10 annonser varje dag! jag tror jag har anmällt henne 10 gånger nu!

• Humlan66

Ja det har jag också gjort men som du säger HJÄLPER det ??

men är jenny och isabella en och samma person eller ?

• Fenixx

ja är ganska tröttsamt att se samma person lägga ut flera annonser jämt och ständigt som ganska uppenbart inte är en privatperson.

• novia72

HUr vet ni att hon/de inte är en privatperson? Och på vilket sätt påverkar det er? Undrar bara? har ni blivit lurade? Vet inte vad de säljer och bryr mig inte heller....om hon blir avstängd eller inte; förstår bara inte varför man ska lägga sig i ? - om man som sagt inte blivit lurad , etc.! I mina öron låter det som avund. sorry.

Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj