• Humlan66

Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj

Ja som rubriken lyder,fler än jag som är less på dessa som annonserar som är uppenbara företagare med egna webbsiter ??

Det droppar in DAGLIGEN och flera gånger per dag att en å samma person annonserar och dom är ju flera stycken och jag tycker det är ruskigt störande

att se samma klänningen osv dyka upp gång på gång.suck

Klart anmäla kan man ju,men hur mkt det görs åt saken man kan ju undra

Fler som finner det störande ?

• Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj
  • Humlan66

så ska det låta :-d nuu börjar det hända nått

• trampetroll

Jättebra. Jag har roat mig med att idag slå upp Isabella shipping i alla företagsregister som finns. Jag blev inte särskilt förvånad när jag inte hittade hennes företag någonstans, inget organisationsnummer eller någonting. Om detta stämmer så är Isabella shipping ett svart företag vilket gör det viktigare än någonsin att få bukt på problemet!

• 080513 2

Äntligen har BT tagit tag i detta!

Jag är själv annonsör och det retar mig oerhört när jag se dessa 'annonser'. Jag betalar nästan 3000:- (EX moms) per år att ha en annons här och har varit kund i säkert 7-8 år.

Inte bara Isabella Shipping/Jenny, utan i stort sett varenda annons under rubriken 'Gävle' är inlagd av en och samma person!

• 080513 2

Glömde att skriva att detta är ett problem som jag tog upp med BT för nästan ett år sedan, när de ringde mig för att kolla om jag ville fortsätta annonsera.

• Humlan66
    trampetroll skrev 2009-02-17 19:59:37 följande:
    Jättebra. Jag har roat mig med att idag slå upp Isabella shipping i alla företagsregister som finns. Jag blev inte särskilt förvånad när jag inte hittade hennes företag någonstans, inget organisationsnummer eller någonting. Om detta stämmer så är Isabella shipping ett svart företag vilket gör det viktigare än någonsin att få bukt på problemet!
    Ja då är det ju ÄNNU viktigare att det görs nåt åt problemet, men redan nu ser man att det minskat iaf från henne och jag hoppas att det håller i sig.
    Men då föstår man ju varför hon matat ut så oerhört många annonser då :-s
  • Humlan66

Föressten så skulle ju skattemyndigheten kika på hennes hemsida då kanske ?? Kanske hon fösvinner för gott ;)

• DanKat
    Humlan66 skrev 2009-02-18 11:02:29 följande:
    Föressten så skulle ju skattemyndigheten kika på hennes hemsida då kanske ?? Kanske hon fösvinner för gott ;)
    Tipsa dom vettja! Dom har nog inte så mycket tid att kolla runt på BT efter sånt
  • Humlan66

Hörrni har ni sett att det minskat nu :-d YAY.. nu börjar man se dom VERKLIGA privatannonserna igen.Bara ena tjejen som slänger in en och en annan annons

• Besservvisser

Äntligen. Som någon skrev... de hade tagit upp detta problem med BT för ett år sedan, och just NU tar de tag i det.

• Humlan66

Jag tror att jenny är tillbaka igen, för nu märker man att annonser med *nya* varor har dykt upp. Inte lika många annonser som förr men hon kankse testar sig fram

Hon märker *J* och stockholm

Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj