• Humlan66

Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj

Ja som rubriken lyder,fler än jag som är less på dessa som annonserar som är uppenbara företagare med egna webbsiter ??

Det droppar in DAGLIGEN och flera gånger per dag att en å samma person annonserar och dom är ju flera stycken och jag tycker det är ruskigt störande

att se samma klänningen osv dyka upp gång på gång.suck

Klart anmäla kan man ju,men hur mkt det görs åt saken man kan ju undra

Fler som finner det störande ?

• Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj
  • 28 Aug

Kan de ge sig?

-

2009-03-30 08:47:15 Från: blivandeemanuelsson
    kolla in min hemsida www.studiome.se ----------------------------------- --------------- kolla in min hemsida www.studiome.se ----------------------------------- --------------- Herrkläder sökes! Frockcoat/Jaquet/Kostym eller liknande i silvergrått ev svart om mönstrad eller vitt. Plastrong/Väst/Näsduk i antingen rosa vitt silver eller svart. Ska passa en stl 52/XL.
    (178 cm lång ca 84 kg)

• Äntligen är det min tur

Oj det där gick ju inte....

Men det är nån fotograf iaf....

• Nibla

Ni borde bli moderatorer hela högen!

• Pumpkin

Jag ska kolla upp allt ni tipsar om. Annonser anmäler ni väl hoppas jag, är mycket lättare för oss att ta det den vägen.

Reklam i gästböcker är naturligtvis inte tillåtet, inte i mail heller.

• Snufflan

Kollade lite på det här och killen som står som ägare för dressway är gift med en tjej som heter Wie.

28 Aug skrev 2009-03-26 18:22:21 följande:

Läst i gästbok:weizh Offlinehej igenvi har kläder för killar till bra priser oxådw Igår 23:48weizh weizh Offlinehejjag har en ljusrosa klänning i butiken, linköping, men vi åker till uppsala på påsken, om du är intresserad att kolla??info@dressway.orgÄr det tillåtet?? Hade en som gjorde smygreklam hos mig med för hon "kände" en sömmerska som intressant nog hette typ Wei Varför känns det som hon driver kinasida själv?
  • Snufflan

Menar såklart att hon heter Wei

Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj