• Humlan66

Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj

Ja som rubriken lyder,fler än jag som är less på dessa som annonserar som är uppenbara företagare med egna webbsiter ??

Det droppar in DAGLIGEN och flera gånger per dag att en å samma person annonserar och dom är ju flera stycken och jag tycker det är ruskigt störande

att se samma klänningen osv dyka upp gång på gång.suck

Klart anmäla kan man ju,men hur mkt det görs åt saken man kan ju undra

Fler som finner det störande ?

• Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj
  • Humlan66

Jag har iaf svarat på hennes annons och fick en länk till hennes webbutik.. då tycker jag hon annonsera där

• Humlan66

Nää precis, dom som har företag får ju betala för att annonsera och just BT köp & sälj är ju till för privatpersoner

men vore det så att det handlade om en enstaka annons så skulle inte jag brý mig MEN när man nästan tar ÖVER hela BT köp &V sälj. det är det jag reagerar på

• Pumpkin

Alltså problemet är att det här problemet har ökat snabbare än vad utvecklarna har hunnit med. I dagsläget, med det system/den uppbyggnad som finns idag, finns inte möjligheten att spärra dessa personer. Därför ger det heller ingenting att dela ut varningar, eftersom personen/personerna i fråga som sagt inte blir spärrade ändå. CA och utvecklarna är medvetna om det här och kan förhoppningsvis ta itu med problemet så snart och snabbt som möjligt. Mer än så kan jag inte säga, för mer än så vet jag inte.

Men tro mig när jag säger att vi blir minst lika frustrerade av alla annonser som ni blir, och vi särbehandlar definitivt inte någon, som antyds här ovan. Vi kan bara inte göra mer förrän utvecklarna gjort sitt.

/Moderator

• Humlan66
    Pumpkin skrev 2009-02-15 20:15:58 följande:
    Alltså problemet är att det här problemet har ökat snabbare än vad utvecklarna har hunnit med. I dagsläget, med det system/den uppbyggnad som finns idag, finns inte möjligheten att spärra dessa personer. Därför ger det heller ingenting att dela ut varningar, eftersom personen/personerna i fråga som sagt inte blir spärrade ändå. CA och utvecklarna är medvetna om det här och kan förhoppningsvis ta itu med problemet så snart och snabbt som möjligt. Mer än så kan jag inte säga, för mer än så vet jag inte.
    Men tro mig när jag säger att vi blir minst lika frustrerade av alla annonser som ni blir, och vi särbehandlar definitivt inte någon, som antyds här ovan. Vi kan bara inte göra mer förrän utvecklarna gjort sitt.
    /Moderator
    men tar ni bort deras annonser då ? ger ni åtminstone en tillsägelse ?
  • Pumpkin

Japp, vi tar bort annonser så fingrarna blöder! Och tillsägelse går ut automatiskt.

Humlan66 skrev 2009-02-15 20:18:28 följande:
    men tar ni bort deras annonser då ? ger ni åtminstone en tillsägelse ?
  • Humlan66

Ja dessvärre kommer nya annonser lika fort igen , men dumma människor som inte fattar nått då .Bara ikväll har det kommit nya

• Humlan66

Likaså dom som säljer saker som INTE är bröllopsrelaterat som möbler :-s urk så irriterande

Svar på tråden Fler än jag som är less på alla *privatpersoner* på BT köp&sälj