• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • MSW

Nenne: Jag tycker att det låter bra presenter, har själva haft skit svårt att hitta på presenter till andra barnet av samma kön!

• Telis

Frejis, åh men vilken kärring. Nog måste man få byta om man inte är nöjd!

Och usch vad jobbigt att inte få så bra siffor som man hoppas. Men visst var ni inte helt emot att göra fvp i vilket fall som helst? Hoppas att ni får mycket bättre svar där i så fall! Kram!!

• viktualia

Frejis - fy vad tungt!! Tänk att vårdpersonal har så lätt att bemöta patienter så himla osmidigt!!! Hug 3 Jättekram!!!

• nennesjuttioåtta

aha.. nu ser jag. Urinprov! Naturligtvis... *doh*

• viktualia

Snaily - fniss... tågförbindelser bygger på antalet resande... fniss fniss.. och som jag har gissat bor du i en riktig avkrok.. fniss igen..

• Fru E

Frejis-byt BM tycker jag så att du får någon som ni kan lita fullt på och som förstår er oro!!!

Nenne-innebär det att jag har ridförbud nu då

• Fru E

Fast det är bara SJ som har konstiga priser *host harkel* vissa andra har ju fasta priser mellan vissa orter som är mycket bättre lagom kryptiskt va?? Gissar att Vickan förstår bäst och Tinga

• BrudSommar2006

Frejis, vilken trist människa, tur att du åtminstone blivit förvarnad och hinner byta innan stora UL. Min BM var inte otrevlig men helt oduglig men jag kom mig aldrig för att byta. Är du nöjd med din BM eller gillar du inte henne heller? Skönt att inte den där människan är din vanliga BM i alla fall. Tycker att du ska fundera på att byta så att du får njuta av resten av dina besök på MVC under graviditeten!

Snigeln, trist med utebliven ÄL, jag vet hur det känns. Fast jag hade ju turen att få Iris i alla fall så jag ska väl inte klaga.

Jag tycker inte heller att Spanien är något höjdarställe, har inte varit i just Barcelona, men de är inte särskilt trevliga när man inte kan spanska. Vi har ju till och med blivit vägrade service på en restaurang så vi fick resa oss och gå.

Resa med Iris låter som en mardröm just nu eftersom det inte går att gå in på en restaurang med henne. Det går ju inte att få henne att sitta still tillräckligt länge för att man ska hinna kasta i sig maten. Tror inte att hon vill åka vagn runt på stan heller.

Nej men vad gör jag här, packa var det.

• nennesjuttioåtta

viktualia
    svårt att få resande till en avkrok som inte har räls..

• snaily

Vickan - ja det finns onekligen ett samband där! Ska man bo såhär får man inte vara överkänslig mot många mil i bilen. Fast för att försvara den här avkroken lite, så finns det fantastiska BUSSförbindelser till och från huvudstaden, flera turer om dagen till och med. Har aldrig utnyttjat det då man inte får ta med hund på bussen, men nu är vi ju hundlösa.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare