Telis - åh, det låter härligt med lyxfrukost!
Låter verkligen som ett gott bröd. Själv stoppar jag ofta i valnötter när jag bakar bröd, men hasselnötter har jag aldrig provat med.
Jag skulle verkligen vilja åka till Stockholm för att träffas, men hur fasen bär man sig åt för att hitta tågbiljetter till vettigt pris?
Tidigare hade ju SJ så att om man bokade 90 dagar i förväg kunde man hitta riktigt billiga biljetter, men så verkar det ju inte funka längre. Någon flitig tågresenär (Vickan kanske?) som har koll på hur man bär sig åt? Jag har kollat att åka över dagen, en lördag eller söndag, så att man kan träffas för brunch, men hittills har jag inte lyckats hitta biljetter för under 1 400.-, vilket inte känns som något pangpris direkt. Fast snart skiter jag i vilket, för jag vill så gärna träffa er.
Och förresten, jag sade aldrig att jag älskar Barca, bara att vi hade en skön semester!
Det är en helt OK stad, men jag kan inte påstå att jag blev förälskad.
Liten - jo, man får ju försöka ha lite extra tålamod när de små liven är förkylda, men tidigare har han inte totalvägrat när han varit förkyld; bara ätit mindre. Tur att vi får i honom välling iallafall.
Vad trist att du är så hängig igen! Tycker absolut att du har rätt att stå bredvid cykeln ikväll om du är risig; finns det ingen vikarie så finns det inte, och då tycker jag att du är duktig bara som släpar dig dit och kör "racet", fast på ditt sätt.
Muggles - jag överväger att binda ihop dem när de börjar gå, för att överhuvudtaget ha en chans att hänga med!
Vi ska till Helsingfors i mitten av juni och då tror jag att de fortfarande gärna åker vagn (är 10.5 månader korrigerat då), men sen får vi väl se hur det blir med storstadssemestrar framöver. Men det går ju att delvis anpassa aktiviteterna också, så att det passar små killar också. I Barca tillbringade vi t ex en hel del tid i parker, och det kan ju 1-2-åringar verkligen uppskatta.
BS - trevlig tur till Öland! Hoppas att inte ryggen ställer till det för dig.