• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • fru AM

Tunt skivad rå fänkål med pressad citron och havssalt ... MMMmmmm

• Ore

Låter rätt så gott, AM. Kanske skulle prova det?

Fast min hjärna rör sig mer om choklad nu.

Nä, nu måste jag dra. Ska passa dagistid (!!!) - barnvakt åt syskonbarn...

• Ore

Och överdosera varken ägg eller choklad...

• snaily

Varit sjukt huslig idag och bakat både bröd och kycklingpaj, och pysslat ihop fint påskris.

Fått en välbehövlig humörhöjare också, fått veta att mitt träningsställe troligtvis ska börja med boxpass, hurra!! Haft svårartad boxabstinens ända sen jag flyttade från förra staden (f.ö Nennes mindre grannstad), men nu kanske den blir botad!

Glaaaad påsk!

• viktualia

EA - japp jag fattar... fniss

Snaily - direktbuss till storstan.. jaa men oooo så många timmar åt bussar... hm.. jag busspendlar 7 mil t.o.r. om dagen...

Ore - ska ta ett span mot backen

Mugglan . 164,5 är en fiiin längd!!!!

Längduträkningen - hm... jag är 6 cm för kort jag... hårt liv!!

• viktualia

har ni påskat ihop allihop?!? hm... lite småtrist när jag nu äntligen har tid att ligga i soffan med datorn i knät....

kan rapportera nåt riktigt ointressant. jag testar just nu compeedplåster på mina lilltår... har förhårdnader på båda och det gör riktigt ont... spännande om det funkar... småsvider gör det i alla fall..

• Tinga

AM - vilken tur för mina barn då att jag är "ung och modig", så att de kommer ut och får se världen!

Frejis - vad tråkigt att du inte fick de värden du önskade dig och BM som gjorde ULet inte var bra. Skönt att du kunde byta iallafall. När det gäller det här med sannolikhet så är det ju verkligen bara statistik, för i det enskilda fallet är ju utfallet alltid antingen 0 eller 1, dvs (i det här fallet) antingen är barnet friskt eller inte, det finns ju inga "halvfriska" barn. Hoppas att ni iallafall kan få njuta lite av påskledigheten också. Kram!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare