viktualia skrev 2009-04-13 17:10:02 följande:
Bluebride - välkommen. Den enda "riktiga" prematurmamman här är väl Tinga som har tvillinggossar på 10 månader (minns ej hur mkt för tidigt de kom). Välkommen!
[/citat]
Tackar. Jag funderar på att ha ett förmiddagsbröllop när man är småbarnsförälder. Jag kan inte dricka sprit heller, om jag inte vill åka in på akuten sen, så sen fest är ju inte något som verkar vara akutellt. vad tycker ni?
nennesjuttioåtta skrev 2009-04-13 18:02:17 följande:
[citat]
Välkommen Bluebride.
[/citat]
Tackar
Izzie skrev 2009-04-13 19:10:51 följande:
[citat]
Muggles - Tack för tipsen! Ska genast kolla upp dem! Mysigt med lite vår på balkongen!Själva grillade vi korv och hade picknick på altanen idag - hur mysigt somhelst! Välkommen Bluebride! Japp, Tinga är nog enda prematurmamman. Har för mig att killarna föddes i v 28, men jag är långt ifrån säker...Hur gammal är din lilla tjej?Snaily - Meh, längtar inte du till våren??? Snö är ju kul ett tag, men så härligt det är med lite vår! Har plockat min första bukett vitsippor idag!Nenne - Låter som en omväxlande påskhelg om inte annat Vad är det för katt som ni kikat på?Synd om P! Hoppas du slipper!
Min tjej föddes i vecka 28+6, men är kraftigt tillväxthämnad å då liten, hon var vid födseln 29 cm och 522g. Min lilla tjej blir den 19e 4 månader. Jag ligger ännu kvar på Neo med henne, då hon fortfarande kräver syrgas.