Hej raringar, vad jag har saknat er! Har försökt läsa under helgen, men velat skriva så mycket att det aldrig blivit något inlägg... Och nu har jag glömt allt...
Frejis -
Fy vad tråkigt att ni fick samma intryck som vi av Kate... Och framför allt jobbigt att få det resultat ni fick och dessutom inte känna att man kan prata med experten om det... Men SKÖNT att ni nu kommit någonstans där de tar hand om er bättre! Jag hade turen att slippa boka om mitt nästa ul (för att kolla moderkakan), för Kate har semester när det ska ske och vi ska nu träffa någon annan. Har dock inte pratat med min BM om det hela, vilket gnager lite, borde nog göra det. Telefonfobi-koko kanske ska skriva ihop ett mail...
Page - Har du haft mötet med AF-chefen(?) nu? Heja dig hur som helst!!
BS - Stora kramar till dig nu, hoppas det blir bättre snart.
Liten - Kramar till dig med, tråkigt med ytterligare förkylning!!!
Tinga - 3/4 burk är nog mer än conny någonsin ätit per måltid tror jag (utom något enstaka tillfälle när han plötsligt slukat en hel burk!), när det gäller barnmat alltså. Han är nu 15 månader, väger 9,6kg och är 78 lång, ingen jättebebis mao. Hur stor är Mindre, Liten? Hon och Conny är ju nästan precis lika gamla och mindre är ju inte heller någon tungviktare så vitt jag förstått det.
Vilken påskhelg det har varit!! Har nästan bott på altanen, som är som en lekhage för conny, väldigt praktiskt.
Nenne - När får ni hem ocisen?? Vi letar tröstlöst fortfarande, bonnisar går visst som smör i solsken...
Lappis - Inte ett dugg avundsjuk på er resa.
AM - Tänk att det redan är dags... SPÄNNANDE!!
Nä, nu ska jag jobba lite, första dan på jobbet på två veckor!! Tror det var det som behövdes, för nu mår jag faktiskt riktigt bra igen!
Får se om jag kommer på vad mer det var jag skulle kommentera framöver...