Halloj!
AM, känner igen mig i dig idag. Vaknade i natt med förvärkar och det gjorde ONT. Trodde att det var dags!
I går på vattengympan kollade jag med barnmorskan som leder det och jobbar på DS om man fick ta med syskon, om man inte hinner lämna etc och hon sa att man fick det så klart och att det hänt flera gånger att man inte hunnit lämna barn, men det är ju inte optimalt!
Hur som. DU har mitt telefon nummer om du behöver akuthjälp denna veckan! Jag kan ju lämna Livia på dagis enkelt eftersom Victor går på samma
Sen bor jag ju ganska när dig med! SÅ bara ring, jag känner igen paniken! Jag har ju ingen anhörig här och bara en tjej i mammagruppen i närhetem min värsta mardröm är att henne telefon inte ska vara påslagen när vi väl ringer....
Bluebride, ag söta klänningar så har NK iaf jätte fina i stl 44, och även POP. Kanske inte direkt Madicken varianten på POP men iaf på NK. Sen finns Mamamia butiken som säljer söta klänningar mi miniatyr också.
Kappahl hade Madicken klänningar i julas iaf, i smår storlekar, min kompis köpte en med vit volang oc hela baletten.
Snaily, beklagar sorgen efter din morfar, så tråkigt även om åldern tar ut sin rätt.
BS, hur har du det idag vännen? Lite bättre stämning?
Nödbanan så att säga, det finns alltid något i min handväska för att lugna blodsockret. Frukt, russin, mariekex (Victors som jag äter upp)eller kontanter så jag kan springa o köpa en glass eller så
Vink vink Lappis, när åker ni hem igen? Låter härligt med hotell... drömmer mig bort....
Telis, klok som en bok, jag läste det du skrev 2 ggr! Ska använda den frasen idag! Jag behöver en hel del för att kunna utför mitt jobb nämligen, särskillt en närvarande chef, det är svårare, men jag ska förmedla mig a la dig nu iaf!