• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

EA - maken ringde precis och ville slita sitt hår - "hon äter ju ingenting". Precis då började någon pilla in lite spaghetti (burk...) med sitt tjusiga prinsessgrepp (= tumme o pekfinger - resten spretar åt sidorna).

Mamma har å andra sidan ätit säkert en halv skål chokladgodisägg idag. *rodnar* Ingen annan äter ju och jag fick inte nog före påsk...

Ska nog sluta äta nu så jag inte känner mig kläggig ikväll när jag ska ha skoj.

• Liten med Mindre

Vickan förresten - vilken service de har ditt parfymeri. När inte mascaran hade kommit in i dag som de trodde, så lovade de att ringa när den gör det.

Ska shoppa till mamsen med om det kommer in mer. Min kollega tycker att jag verkar vara så omtänksam om min familj som ringer och pratar lite med dem nu och då.

• _koko_

Ååååh, jag vill också ha godis... Har visserligen en bit sockerkaka, men det är inte samma sak. Skicka över lite, liten!

• Fru E

Lite-det är dumt att låta påskägg förföras!!!!!!

Koko-javisst är det väldans lugnt här idag.....alla kanske jobbar flitigt dvs det jag exakt inte gör.....

• Fru E

Koko-här kommer lite chokladpraliner formade som ägg

• Fru E

Kanske skulle ta och göra sig en latte så jag orkar jobba några timmar till.....måste ju äta upp cupcaken som finns i kylen

• Liten med Mindre

EA - jag tur att jag inte förför påskäggen då, bara slukar dem.

• Liten med Mindre

Förförandet sparar jag till maken. Som om det nu behövdes... Inte med tanke på presentsnöret som används idag.

• _koko_

Åh, EA, tack! En riktig latte vore inte fel heller, jämfört med SKITkaffeknappskaffet hos min kund...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare