• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Telis

Liten, ja precis, jag har nog också trott att det måste göra ont för att det ska ha någon effekt men det verkar vara helt fel. Jag får helt enkelt lära mig att strecha och träna utan att få blodsmak i munnen.

• Liten med Mindre

Oh - grattis - var ska ni gå? Nyfiken och dreglar redan.

• Telis

Tack! Vi ska gå på Långbro värdshus. Jag dreglar också redan.

• Liten med Mindre

Förresten - vem trodde att upptakten för en trevlig kväll i går kunde vara hemgjord pyttipanna med ett glas mousserande.

Och här har vi i flera år trott att det måste till oxfilé och dyrt vin för att få igång romantiken ordentligt...

• Liten med Mindre

Långbro - måste kolla var det är.

• Liten med Mindre

Oj, de har verkligen "lokalt" tänk i sin meny. Spännande!

• MSW

Godmorgon!

Page: Tråkigt med mötet, och ännu tråkigare med J's lunginflammation!

Telis: Skönt att verkar funka med sjukgymnasten, även om det "ska ta tid"! Grattis till 10årsdagen också, och hoppas kvällen blir trevlig!

AM: Hoppas du njuter ordentligt av badet!

• Fru E

Liten-det är de små sakerna som gör det

• fru AM

Måste delge er den fantastiska låten från filmen (Once) igår: "Falling slowly"

Se filmen - söt och bra musik!

• fru AM

Liten med Mindre skrev 2009-04-16 09:33:02 följande:

Förresten - vem trodde att upptakten för en trevlig kväll i går kunde vara hemgjord pyttipanna med ett glas mousserande. Och här har vi i flera år trott att det måste till oxfilé och dyrt vin för att få igång romantiken ordentligt...
    Det är uppenbart att det är procenten som räknas. Alltså minta gemensamma nämnaren: alkohol
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare