• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

Måste varit procenten - vi kände oss varma o goa redan efter första slurken. Tur att vi är billiga i drift.

• fru AM

Eller så är pyttipanna ett hittills okänt afrosidiakum?

• Fru E

Telis-trist att J fått lunginflammation nu med

Hehe kanske finns en okänd ingrediens i pyttipanna som ger den extra kicken

• Fru E

EGO-förväntar mig en jättelång cykel igen eftersom spottingsen nästan är borta nu

• _koko_

Hej, hej, hallå, dagboken!

Telis - Grattis på 10-årsdagen, vilken milstolpe!

Mrs B - Tufft värre, vad duktig du är som tar hand om alla!

Liten - Grattis till romance, antecknar pytt och bubbel.

AM - Hoppas du hade ett skönt bad.

Page - Tråkigt med mötet. Kan tänka mig att de drar alla över en kam och har en negativ inställning redan från början... Hoppas J tillfrisknar snart igen, tröstlöst när han blir sjuk hela tiden och är så darrig redan från början. Kram!!

Dagens i-landsproblem: Tog på mig för tajta jeans i morse, de klämmer åt under magen...

• fru AM

Telis: ja grattis på tioårsdagen! Hur träffades ni?

Koko: ta av dig byxorna omedelbart! Blir inte kunden glad då?

• Telis

Ja, det ska bli kul att prova Långbro. Jag har för mig att Lappis tyckte att det var bra när hon bodde där ute i krokarna.

Tack för grattis! Vi träffades på jobbet, maken var min projektledare på den tiden. (Nu för tiden är det ombytta roller. )

• Fru E

Koko-njaaee tror inte den chansen är så stor tyvärr

AM-säger som du AV med byxorna Koko!

• _koko_

AM & EA - Hahahaha, det hjälpte att höja bordet och stå upp, så än så länge är byxorna kvar på.

Telis - Vi skulle få förstärkning i det projektet jag satt i för snart 9 år sedan och jag fick äran att välja konsult (ur en hög cvn, jag gjorde inte intervjun) - föga anade jag att det var pappan till mina framtida barn jag valde...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare