• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Hehe förfaras menar jag ju

Är det inte väldigt obekvämt att ha presentsnöre som trosor???

• Liten med Mindre

Ea - du skulle bara ana vilka material det finns...

Virkat i presentsnöre - det låter väl härligt?!

• _koko_

Känns inte som att jag är särskilt produktiv, men jag får faktiskt en hel del gjort ändå! En micropaus här då och då verkar göra susen!

• Fru E

låter som om det kan skava vääääldans mycket

• Fru E

FInns måååånga roligare saker att göra än en budget som kommer att ta flera dagar att göra och pilla med....

• Telis

Snaily, usch vad trist med din morfar! Sympatikramar!

Cicci, vad sööööööt du är!

AM & Cicci, tyvärr känner jag ju inte era barn, annars skulle ni jättegärna få ringa mig. Jag befinner mig ju inte så jättelångt bort, på dagtid iallafall.

Page, heja heja idag! Hoppas mötet gick bra och att du satte honom på plats!

nenne, ditt lilla fjällstycke, jag är så avundsjuk så jag tror jag dör. God sprejstart på dig!

EA, jag håller tummarna trots spottings!

Håller tummarna också för MSW och huset!

• _koko_

Liten - Paper cuts av presentsnöre måste ju svida som fan när man kissar...?

EA - Ja, jag letar och rättar buggar. Rätt kul faktiskt, speciellt eftersom det inte är jag som är skyldig till buggarna.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare