• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Koko-lite fräckt att dra sin framtida make ur en hög med cv

• Telis

koko, snyggt jobbat! Säg, fanns det foton med på cv:na? Du kanske gick mer på hans sexiga ögon än på de andra kvalifikationerna?

• Liten med Mindre

Aha - så koko-sambon är en ur högen...

Ni glömmer ju att man måste krydda pytten o bubblet med lite tjusig förpackning.

Träffade maken på en föreläsning om vår gemensamma hobby, och sen var han ihärdig som en igel hela sommaren tills jag gav efter.

• fru AM

Liten med Mindre skrev 2009-04-16 10:48:48 följande:

Ni glömmer ju att man måste krydda pytten o bubblet med lite tjusig förpackning.
    Ja - var är virkbeskrivningen?
  • Liten med Mindre

AM - du tar ett stycke shoppingsugen man med kreditkort och beger dig till närmaste underklädesaffär med rea. Tittar ut något ni båda tycker är snyggt, eller bara ok ur din synvinkel, och shoppar.

Et voilà!

Fast man måste ju använda kläderna med förstås.

• Ore

Pytt, bubbel och fingerfärdig virkning noteras!

Telis: Grattis till tio år med maken!

Koko: Reservalternativet byxlös låter som om det kan ge en intressant eftermiddag på jobbet annars...

Ego: Försöker bestämma mig för om det är värt en runda på cirka 30 mil nästa vecka, för att ta mig till Götet och lämna blodprov... Då får jag hela svaret på KUB/NUPP när jag kommer dit, vilket vore trevligt.

• _koko_

Telis - Ja det fanns bild, fast jag tyckte han såg ut som en arabisk oljeshejk (vilket jag fortfarande påminner honom om ibland och han fortfarande tar som en förolämpning)...

• fru AM
    _koko_ skrev 2009-04-16 11:06:57 följande:
    Telis - Ja det fanns bild, fast jag tyckte han såg ut som en arabisk oljeshejk (vilket jag fortfarande påminner honom om ibland och han fortfarande tar som en förolämpning)...
    Cool - skickade han med en bild med klänning & huckle på huvudet!?
  • _koko_

AM - Haha, nä, men skuggor gjorde att det såg ut som att han hade världens största kroknäsa och han hade dessutom väldigt allvarlig uppsyn (tror han tycker fotot är konstnärligt...).

• fru AM

Och kamelen i bakgrunden var uppstoppad?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare