• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

Sprit och kakor ... helt rätt trådämnen en fredag!

• _koko_

Ååååh, kan inte låta bli att säga något, lillebror sparkar hela tiden nu, så myyyyysigt!! Ibland känner jag det tom på utsidan. Det har börjat den här veckan, hoppas det fortsätter såhär! Med conny behövde jag aldrig vara orolig, för han sparkade verkligen hela tiden.

• FruCicci

Grattis AM! Skönt att det löste sig!

• fru AM
    _koko_ skrev 2009-04-03 10:50:16 följande:
    Grattis AM!! Hoppas bara inte de frångått kösystemet nu också. Verkar vara svårt det där med att välja/söka skola...
    Det har de säkert ... Men så länge det är till min/vår favör så är det ok ... Man funkar ju tyvärr så.

De gjorde verkligen "en pudel" i detta fall - och erkände att de gjort fel - vilket jag uppskattar.

Önskar att jag hade någon att lunchfira med!

Telis!? Vill du luncha idag???
  • MSW
    _koko_ skrev 2009-04-03 10:53:17 följande:
    Ååååh, kan inte låta bli att säga något, lillebror sparkar hela tiden nu, så myyyyysigt!! Ibland känner jag det tom på utsidan. Det har börjat den här veckan, hoppas det fortsätter såhär! Med conny behövde jag aldrig vara orolig, för han sparkade verkligen hela tiden.
    Mysigt!
  • fru AM

Jag gjorde shots på Gröna Kulor en gång för länge sedan - det blev som grönt trögflytande slem (för mycket gelatin?) men vi var för snåla för att slänga det ...

• FruCicci

Koko, vilken vecka är du i nu?
    Jag är i vecka 31 Tänk vad fort det går med nr 2, jag kanske är mamma om ca 6-8 veckor
    Vår lille bebis sparkar som bara den med, ner mot höger sida, den sitter ju i säte, så fötterna är åt ett håll. Hela magen rör sig mellan varven med!
    Det är verkligen urmysigt! Hoppas verkligen inte detta är sista gången som jag är gravid!

• FruCicci

AM jag kan luncha om du kan ta dig till St Eriksplan!

• Ore

AM: Grattis till att sonen kommer in på skolan!!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare