• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • _koko_

...Och passar bra med victor.

På FL kostar det förresten pengar att byta nick, är inte det rätt vridet??

• Ore

Hahaha... Jag är litet kluven till Extreme home makeover. Jag tycker husen blir snygga, men det är så äckelamerikanskt. Och så gör de barnrummen så in i helsike overkill... Jag menar, vad gör man med dinousariesängen när ungen tre månader senare gillar något annat istället?

Men om man står ut med de där übersentimentala, utstuderade klippen så är det litet roligt

• muggles

EA: förresten, skönt ändå med VUL och att du fick veta att det ser bra ut. Skumt med spottings dock.

Liten: har du BIM i helgen nu då?

SKUMPAAAAAAAAAA! Vad sägs om champagnelunch?

• nennesjuttioåtta

shit vad ni skriver! Jag som sitter på en annan dator och kollar på staplarna som blir när man kopierar mellan hårddiskarna.

• Fru E

Mugglan-jaaaaaaaaaaaaaa för champagnelunch vi ska ju ha "babyshower" för de två kollegorna som går hem nu snart efter jobbet så kan lika gärna värma upp med lite skumpa redan nu

• nennesjuttioåtta

OJ shit, det där bara måste jag prova. FLuff alltså. Det kan alltså passa på vad som helst. Får bli muffins. Måste fråga maken vad han helst vill ha på så kanske jag "får" baka. Ibland blir han så himla hälsosam... ! Fast det är ju mest för att han inte kan hantera sitt eget intag.

Telis, stort grattis till namnbytet! Vill du ha telemarkskidor i silver i doppresent?

Har en vän som har barn som heter Oscar och Victor

• muggles

Förresten råkade jag snubbla in på den sjukaste dokusåpan hittills, kommer inte ihåg vad den hette men den gick på MTV. Handlade iaf om 2 blonda bisexuella tvillingar (Rikki och Tikki el ngt sådant). De skulle enl Bachelorette-konceptet dejta 10 tjejer och 10 killar. Tricket var att ingen visste att de var bi... och i början visste ingen att de var tvillingar heller. De var så lika så de växlade och gick in turvis, så tjejerna/killarna trodde hela tiden att det var samma tjej. Och så började de hångla upp varandra (alltså resp tvilling med de andra tjejerna) direkt. Gissa om ngn kåt 50-årig tv-producent med lesbisksex-faiblesse suttit och knåpat ihop det konceptet!!! Det var så sjukt så jag var tvungen att se klart avsnittet hehe (sedan missade jag tyvärr nästa avsnitt, så synd)

• Fru E

Mugglan-jag har själv kommit fram till att eftersom ÄL var i intågande så var det nog inget skumt med spottingsen eller skumt var det ju men att cykeln var på rätt köl ändå

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare