• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • muggles

Nenne: du har uppfunnit en ny gubbe :-S. Vad betyder den - darr på läppen? :-S

• Page

Jag kan inte låta bli att tycka att det är lite gulligt med kläder på djur...Inga av mina djur har dock uppskattat kläder så de har sluppit.

• nennesjuttioåtta

muggels
    såg trailern för det där programmet. Fy fasen, undrar vems om kontaktade vem?!!?
    alt 1. Hej, vi är bisexuella tvillingar som precis matchat tuttarna med håret som skulle vilja träffa en själsfrände i någon sorts seriös tv-lösning av något slag. Vi trivs inte i kläder och har tröttnat på att leka med varandra.
    alt 2. Hej, jag är tv-mogul som letar efter ett tvillingpar utan självbevarelsedrift eller -respekt som har lust att hångla (gärna knulla) direkt i tv med typ 20 olika människor och gärna gilla att tvåla in varandra i duschen. Vad säger ni flickor? Vill ni sitta i farbrorns knä?

• nennesjuttioåtta

Page
    jo, jag med ibland. Det där halsbandet som såg ut som en krage med fluga var ju lite festligt, men ...
    Å sen de som köper en hel jävla sittvagn till sina hundar!

muggles
    ja, eller kanske mer ett uh oh! :-S

• nennesjuttioåtta

page
    jaha... ja det kanske var så. Men var fick han tag på flickornas nummer? Lunarstorm??

• nennesjuttioåtta

ÄNTLIGEN är det maaaaaaaaaaat

• Page

Nenne, jag skrämde J med att googla "sy hundkläder". Hahaha, stackarn, han kommer inte vilja gå ut med en hund iklädd tröja!

Jag tror på FL, det hänger massa skumt folk där!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare