• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

mugglan - drack en Polare förra helgen . Skulle så gärna vilja besöka dem när vi är i Champagne men de tar inte emot turister .

• nennesjuttioåtta

oj, den där med jordgubbar och fläder och rom lt ju helt sanslöst god. Jag föredrar dock (naturligtvis) skogsstjärnan med en skvätt hallonsoda

• Telis

Mmmmm, hallon! Okej, jag struntar i jordgubbarna, jag vill ha en halloncosmopolitan!

• nennesjuttioåtta

jag hade heller ingen aning om företeelsen bajshink. Nnej, sorry, blöjhink. Potta har jag dock hört förut!

Fast jag är inte så sugen på sprit nu för tiden. Knappt ens vin eller öl. Ser bara framför mig hur fint det blir i det hörnet jag hade tänkt att vi skulle ha vår örtträdgård med vit singel på marken och höga, mörkbruna odlingsbänkar och två kaféstolar vid det röda planket, strax under körsbärsträdet.

• nennesjuttioåtta

undrar hur många år det tar innan ett träd är så högt så att man kan sitta under det...

• Lapinette

nenne - det blir väl att sitta i "busken" de första åren ... innan grenarna kommit så pass högt upp att ni kan sitta under.

• nennesjuttioåtta

Lappis
    där hade jag ändå tänkt att mannen skulle sitta.

• Liten med Mindre

Åh - drinkar - funderade i går kväll på om det finns något gott att göra på mörk rom?

Köpte på Kuba för massor med år sen - men de står ju fortfarande kvar för rom o cola är inte riktigt samma sak på egna balkongen, som när vågskvalpet hörs nedanför hotellet.

Massor med sprit i skåpet som vi aldrig ens tittar åt.Får ju knappt i oss fin-vinet ens.

• Fru E

*mixar lite goda drinkar i blendern till alla*
    Varsågoda!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare