• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

På tal om tokbuske - är det någon som hört hur det gått för Sweet på nya jobbet? Det var länge sen hon hann in nu. *nyfiken*

Inga drinkrecept med mörk rom? Hallonvodka?

• Fru E

Lappis-var det positivt eller negativt från maken?

• Liten med Mindre

Hmm...behöver definitivt trimma frisyren. Har ingen mage att skylla på. Inte för att storleken berör mig så mycket - men stubben är ful. Som om jag nu beskådar den så ofta. Navelskåderi någon?

• fru AM

Apropå frisyrer så undanhåller jag mig just nu från att trimma för mycket - vill inte framstå som värsta porr-barbarella på förlossningen ...

• Lapinette

EA - det fattade jag faktiskt aldrig ... mer liksom "skojig"!!?

Ja, det var länge sen man hörde från Sweet.

• FruCicci

Am!!!!! porr-barbarella på förlossningen !!!! ha ha det skulle vara ngt!

Nu ska jag ta helg strax, ha det så bra så hörs vi

KRAM

• nennesjuttioåtta

Am
    jo, jag fick från Sweet med. Så nu har vi så vi klarar oss några helger framöver! Jag tror hon inte har börjat jobba än, men ska väl kika in på hennes blogg nu....

• fru AM

Fast å andra sidan är det ju en bra service till förlossningpersonalen om de kan se och komma åt ordentligt ... Undrar om de pratar om olika frisyrer i personalrummet ...?

• Lapinette

Trevlig helg till alla som försvinner redan nu!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare