• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

:-d ... nu börjar det likna freeeeeeeeedaaaaaaaaag!!!!

• Lapinette

Var är drinken? Sitter här med mitt förbaskade eftermiddagste istället.

• Fru E

Lappis här kommer den!!!
    Passar det med mango, kokos och lite lime?

• Lapinette

EA ... ahhhh kan nog var lite för sött ... fast limen tar förhoppningsvis upp det söta något. Ja, ro hit den! Den slinker nog ned .

• Fru E

med mycket is, lime och mango så blir den smaaaaaskens!

• Lapinette

Det låter bra!

Själv har jag kollat in vädret nere i Europa. Det bådar gott inför vår tripp då det bl a är ca 18-20 grader i Strasbourg .

• _koko_

Hahaha, inser att jag kommer in helt fel nu i er trevliga drinkdiskussion, men jag kan ju inte låta bli att upprepa att vi är jättenöjda med blöjhinken. Det luktar ingenting i vårt badrum och vi slänger både bajs- och kissblöjor i den.
    Men visst får man väga pris/funktionalitet och alla kommer såklart inte fram till samma slutsats som vi.

Emelie/Emily och Saga (ja, jag vet, hästnamn...), låg högst på vår tjejlista.

Om jag ska återgå till ert aktuella ämne är jag sugen på... frozen daquiri (som jag aldrig kan lära mig stava till!), gärna med kiwi eller ananas tror jag.

• nennesjuttioåtta

slut med skitsnacket - nu är det paaaaaAAAARTTYYYyyyyyyiiieeehhhhooooooo!

Fan kan inte dagen ta slut någongång så jag får åka hem och klämma på min gubbe.

EA
    Jepp, jag har buske modell GRANDE så här ryms alla möjliga saker. Men i helgen åker nog häcksaxen fram!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare