• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

Äsch - jag var ju jättelångsam...

• Liten med Mindre

Velig...

"Vilja" heter goda vänners dotter.

• Fru E

Hmmmm....har kommit fram till att det borde vara olagligt att jobba när det är strålande sol ute satt med kollegorna och åt glass nyss

• nennesjuttioåtta

Vilhelmina

Victor och Vilgot
    Vidar
    Valter

Violet

• muggles
    nennesjuttioåtta skrev 2009-04-03 12:01:49 följande:
    muggelssåg trailern för det där programmet. Fy fasen, undrar vems om kontaktade vem?!!? alt 1. Hej, vi är bisexuella tvillingar som precis matchat tuttarna med håret som skulle vilja träffa en själsfrände i någon sorts seriös tv-lösning av något slag. Vi trivs inte i kläder och har tröttnat på att leka med varandra. alt 2. Hej, jag är tv-mogul som letar efter ett tvillingpar utan självbevarelsedrift eller -respekt som har lust att hångla (gärna knulla) direkt i tv med typ 20 olika människor och gärna gilla att tvåla in varandra i duschen. Vad säger ni flickor? Vill ni sitta i farbrorns knä?
    JAg tror på alt 2! VA - knullade de? Tvålade in varandra i duschen? Jag måste hitta till det programmet till nästa avsnitt!!! (Då har jag förmodligen ÄL så det kommer att passa bra MOAHAOAHHAAAAAAA)
  • nennesjuttioåtta

Muggles

tssssss hahaha jag har ingen aning men det var ju ÖNSKEMÅLET när de skrev på kontraktet.

• Telis

Men inte kan Ciccis barn heta Victor och Victoria! Det är ju bara too much. (Sorry, Cicci, om du hade tänkt dig det!)

• FruCicci

Tack tack för namn förslag, en del är helt ok OCH fungerar även på ENGELSKA vilket är ett måste!
    Vilja gillar jag men går bort just därför att det inte funkar på Engelska...

Victoria är jätte fint! Men kan man verkligen har Victor och Victoria??? Lite väl pretto...

• muggles

Nenne: NÄH! *besviken*

Jag fattar inte varför man ska ha blöjhink om de bara funkar på kissblöjor, eftersom de som sagt inte luktar ändå. Vi slänger blöjor i en papperskorg med vanlig soppåse i. Bajsblöjor lägger vi först i en hundbajspåse(!) och knyter tätt. På det sättet räcker det med att slänga soppåsen varje dag. Hundbajspåsar är dessutom billigt! *husmorstips*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare