• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Ore

MSW: Helt ok med långt svar, jag ville ju veta! Lycka till med fas två!

• muggles

EA: varannan räcker! Men va fan, kör på, det är ju FREEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAG! Jag har börjat få slembobbor i byxan så ÄL är i antågande. Waiting for the aladobe!

• _koko_

AM - Jag har undrat om man får hämta en box per barn eller om det är en per familj? Babyproffsens box hämtade vi ut till conny, vet inte om vi behöver en blöjhink till. Vi är dock väldigt nöjda med hinken, även om påsarna är dyra!

• muggles

AM: mitt minne sviker mig ibland men jag har för mig att du en gång i tiden avrådde från blöjhink för att det inte funkar. Vi kör utan och det går utmärkt! Har du ändrat dig nu förresten?! *oh guru*

• muggles

koko: det måste väl vara per barn va? Jag glömde hämta babyproffsens men hämtade ut Liberos, det var rätt bra det också.

• muggles

Nenne: urnatur - fina tyger! Men manetmattor...??? Nja Surt med jobbtanten. Hon verkar väldigt vad-säger-man, hmmmm... var fan är det order jag söker....? Kommer inte på det men kontrollbehov, kan inte delegera, och litar inte på folk sammanfattar väl det hela ganska bra. Synd bara att hon hetsar ihjäl sig medan du inte har ngt att göra. Pucko.

• FruCicci

AM den har vi hämtat ur nyligen! Kanon!
    Pampersboxen alltså!

Får vi en kille denna gången så ska han heta Oscar!
    Tjejnamn har vi inte kommit överens om....så jag hoppas nästa att det är en kille!
    Victor och Oscar är jätte fint tycker jag

• _koko_

muggles - Det borde ju vara en per barn, men villkoren är skitluddiga. Läser man dem (det gjorde jag med conny för att jag råkade fylla i ett fält fel när jag beställde hans box), ser man att man blir återbetalningsskyldig om man ger felaktiga uppgifter. Som om de skulle lägga ner någon tid på att jaga sånt, men det kändes ändå lite knepigt.

GAAAAAH, muggles, just nu håller jag med dig till fullo, måste byta kanal!!! Det är extreme home makeover igen, just de här utstuderade klippen när programledaren torkar bort en tår i ögonvrån... Uäck!

• Lapinette

Telis - blir det dop med skumpa??!!!

• FruCicci

Muggles, så du inväntar the big aladobe Ha ha ha
    Gött!!!!!!!!!
    Hoppas inte väntan blir allt för lång!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare