• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • muggles

Nenne / EA: kan ingen baka telisskidor av muffinssmet och så lägger ni dem på ett fat med vitchokladfluff och skickar till Telis?

• Page

Nenne, åh vad kul att shoppa kattsaker!! Minus peruken så klart...Jag håller med Koko, jag tror inte heller att du kommer behöva fuskklätterträd om du katten får vara ute. Om det blir en innekatt är det nästan ett måste, och tyvärr så bör de stå centralt för att katten ska använda det.

Jag är ingen kakmänniska men jäklar vad gott det lät med bla dumlekakor! *dregel*

• muggles

EA: japp skit samma med spottings så länge du har ÄL!

Cicci: Oscar är jättefint och passar bra ihop med Victor (var det inte nära att Vickevire fick heta Oscar en gång i tiden. El nej, det var ju Philip kom jag ihåg nu).

• muggles

Ja de där kattperukerna var... mkt fula.

• Page

Muggles, konstig dokusåpa! Jag hade förmodligen fastnat direkt!

• muggles

Nä fy faen vad jag är fredagsokoncentrerad idag. Skärpning. Jag undrar bara en sak - när har mina kollegor tänkt gå på lunch eg?

Jag började förresten dagen med ett spinningpass kl 07 piiip! Ha, där fick ni dåligt samvete!!!

• nennesjuttioåtta

jag är både kak- och kattmänniska

angående fuskträd, ni har så rätt (så klart!), och katter har ju överlevt några hundra år utan de där sakerna. Usch, stackars katter som måste ha peruk, bandana och stickad tröja.

• nennesjuttioåtta

muggles
    shit!

fast jag blev rätt svettig när jag cyklade hit med så jag fik vaska av mig... :-S

• _koko_

Nä, nu måste jag dra på mig lite kläder, strax kommer mamsen med kalvfärsbiffar.

• muggles

Page: japp sjuka som vi är Det var intressant ändå. Tänk att det finns sådana människor som går med på att vara med på sånt (tänker i första hand på tvillingarna)...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare