• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • MSW

EAs kokos, mango och lime drink lät smaskens! Har nu inhandlat lite cider åtminstone.. En med bla rabarbsmak ligger på kylning! Blir kanske den till grillet ikväll.. (Om ni inte redan konstaterat det så, ja vi är grillgalningar i den här familjen!!)

• fru AM

Jag längtar plötsligt efter min ungdoms drink #1: Dagens med Midori (vitt vin, fruktsoda & melonlikör). Helst i stor kanna med is, bara att fylla på.

Nå - ska Nenne ansa tokbusken eller ej? Vad tycker maken?

• nennesjuttioåtta

Grillpremiär blir det i helgen! Just nu ligger grillen i kartongen så det blir till att skruva ihop både den och skottkärran imorgon. Wohooo vad kul det är att bo i hus! (påminn mig att jag tycker det sen när pannan brakar, skorstenen sotar igen och myrorna underminerat hela grunden)

• nennesjuttioåtta

AM
    just nu är det en ful jävla pudel med utväxtsstubb så jag tror maken säger JAA men samtidigt har det fyllt sin funktion eftersom det blir luftigare så att svampen inte frodas upp till naveln *Iiuuuh*
    hahaha tokbuske! Fyfan vilket bra namn...

Och den där drinken lät ju farligt god!

• Lapinette

Maken kommenterade min "frisyr" imorse ....ja, om man nu kan kalla det för frisyr?!

• fru AM

Jag kan säga att jag inte ser min "frisyr" längre ... Om jag inte speglar mig och det undviker jag det närmsta halvåret tror jag!

Nenne: fick du grape jelly av sweetan till slut (apropå tokbuske alltså ) - köpte inte din man också på the English Shop eller vad den hette?

• Fru E

AM-mmmmmmm god drink! Kanske skulle beställa av maken så att han har en klar när jag kommer hem från babyshowern

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare