• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Lappis, ja men ditt blåkulla ligger längre bort, Jag kommer nog bara till Örebro. *S*

• nennesjuttioåtta

nej, nu loggar jag ut tror jag. Får inget vettigt gjort!

KRAM PÅ ER

• fru AM

Trevlig helg alla! Nu ska jag vika tvätt sen äta lite Gruyère!

Puss & kram!
    Blowing Kisses 4

• Fru E

Äntligen dags för mat och en kall öl!!!! Mmmmmmmm

Trevlig Helg på er

• tågjäntan

Här kommer dagens glädjebudskap; vi fick en dotter den 23/3 . Vattnet gick på söndagen och vi åkte i n för kontroll. Fostervattnet var missfärgat och då var det risk för infektion så vi fick stanna för att senare bli igångsatta. Trots intensivt värkarbete ville hon inte riktigt komma ut så det slutade med kejsarsnitt. Det har gjort en hel del ont och så, men nu har vi varit hemma några dagar och försöker vänja oss vid livet som föräldrar. Amningen vill sig inte riktigt heller. Hon är väldigt otålig - kommer det inget nu eller på en gång så ger hon upp och skriker. Så just nu pumpar jag och så får hon ersättning för resten.
    Hon är alldeles bedårande med mycket brunt hår på huvudet.

• BrudSommar2006

Grattis tågjäntan, det ordnar nog till sig med amningen så småningom, man får vara beredd på att det tar lite tid. Mysigt med första tiden hemma!

• fru AM

Grattis Tågjäntan!!! Det är tydligen vanligt att kejsarsnittsbebisar kan ha lite krångel med amningen i början. Det ger sig nog! Och gör det inte det så går det utmärkt att äta ersättning. Kram till er!

• nennesjuttioåtta

JÄttestort grattis, Tågjäntan!!!!

Muggles
    Tapeten jag menar står det Midbec B-Lounge BLO 202 på baksidan. www.midbec.se/ (bild 5 av 8 på B-loungekollektionen). Men det fanns ju apmycket snygga där!

• nennesjuttioåtta

så, nu ska jag hoppa i duschen och sen krypa ner i nybäddad säng. Eventuellt med en liten stunds tv-tittande däremellan *gäsp*

Kram på er!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare