• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Ore

Fläderdrink nappar jag på direkt, och knycker en sådan när ni inte kollar!

Tokbuskar??? Tja, min skulle också behöva litet trimning...

Magar - jag gjorde misstaget att surfa in på någon sajt där de visade massa bilder på gravida magar. Skoj, i början, men det var en som hade en riktigt vidrig mage framemot slutet av graviditeten. Gigantisk (såg ut som det låg 3-4 barn stablade på hög framåt i magen), huden såg gulgrå ut och många, stora bristningar. Uuuuuusch... Kommer drömma mardrömmar om denna mage... Och jag som tyckte jag var duktig som höll mig borta från FL, och kollade på andra sajter istället...

Trevlig helg på er!!! Och SKÅÅÅÅÅÅÅL!

• nennesjuttioåtta

AM
    håll utkik om någon sköterska beter sig misstänksamt med en kameramobil så du inte hamnar på intärnätt!

• Liten med Mindre

Läste med sweet-bloggen. Hon har visst varit i Sverige. Hade missat det...

• nennesjuttioåtta

jaaa, trevlig helg på er som drar! Iofs skulle jag kunna göra det också men tänkte ta de timmarna på skärtorsdag istället. är finns det inga halvdagar minsann.

• Fru E

Trevlig Helg!

Själv ska jag jobba till halv sex då vi äntligen ska äta middag och sitta framför de gravida och fresta med en kall öl

• Lapinette

Skärtorsdagen måste du ju vara ledig på nenne!!! Vi ska ju dra till Blåkulla!! ... eller var det till Tyskland? *kaninen kliar sig bakom örat*

• nennesjuttioåtta

Lappinette
    åh! Herrejävlar! (som man säger som häxa) Det hade jag totalt glömt! Fast kan man inte åka på kvällen.

• Liten med Mindre

AM - tack - har sparat ner tills det blir dags för skåptömning.

• Lapinette

nenne - ja, det kanske man kan??!! Själv drar jag nog på morgonen.

• Liten med Mindre

Trevlig helg!
    Nu ska jag ut i solen och hem o krama på familjen.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare