• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • fru AM

Med "knaeltofflor" menar jag givetvis KANELtofflor

• nennesjuttioåtta

AM
    Såg en jättefin transportväska i grönt med blommor (mer som en bag än en bur) fast vet inte om den är så bra. Måste fråga. Bling-blinghalsband är ett måste. Matskål och kattlåda.
    Klösbräda. Vi tycker båda två att såna där klätterträd är apfula men det kanske är bättre än sönderklasta möbler och tapeter...?

• Lapinette

AM - så du menar inte knUlltofflor??!!!

• nennesjuttioåtta

AM
    Oooh dig kan man fan alltid lita på har en länk i bakfickan!

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    PWAAHAHAHHA!!!!

Hey, är jag sjuk *känner efter feber* - jag läste inte ens något snuskigt!

• Lapinette

nenne - låter supermysigt med fix i trädgård och inför kattköp. Vad har jag själv att komma med? ... nada Solen ska skina imorgon och jag/vi ska på danstävling vilket normalt tar en heldag. Har sett fram emot det men hatar att vara inne (minns när jag själv skulle in i den sunkiga tävlingshallen en strålande lördag) när solen skiner. Funderar på om och hur jag ska hinna med båda (tävling + sol).

• Lapinette

nenne - ja, då är du sjuk! Förresten hur går det med tempen? Min gick idag ned till 36,4 ... ställde mig optimistiskt på vågen och hoppades att även den följde min tempkurva . Men icke sa Nicke.

• FruCicci

Mugglan, jag föll verkligen för sängen!!! Gud vad smart den var och den skulle passa perfekt för Victor! Vi fick en växa säng från Ikea av kompisar, jätte fin i valnöt, men denna var ju mycket finare... och smartare... hade dock velat ha en brun/valnöt....

AG utemöbler, vi köpte på Plantagen förra sommaren. Sådana där i konstrotting, som de har på vissa uteserveringar, en hörnsoffa och fotpall coh bord, inkl kiuddar. Lounge möbel, kanonpris också. De har ju en del trädgårdsmöbler med, alltså mer sitta-och-äta-vänliga!

Nu är vi förrästen friska, jag sov hela eftermiddagen i går, sen gick jag och hämtade Victor på dagis och vi satt i vårsolen och åt glass... första gången jag lyckas få i honom det han har inte tyckt om det innan... så det var kamera fram... förevigade första gången han åt glass... ha ha
    Mår lite illa idag, men hoppas det har med graviditeten att göra snarare än kräksjukan.

Telis, dumlekakor lät ju helt fantastiskt gott! My God! Måste göra!

• FruCicci

nenne, klart du ska shoppa loss till katten!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare