• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Page

Vickan, håll i hatten!

Koko, usch, stackars dig! Krya på dig!

Nenne, grattis på förlovningsdagen! Hurra, hurra, hurra!

Telis, kul med bonus, men isch för lönesamtal. Skönt att det gick smidigt.

• kängu

Just det, kan tipsa övriga gravida i tråden (nu när jag nosar runt på massa mammakläder-sajter) att Boob har rea på vissa grejer i deras webshop. Bland annat jeans ser jag... hm, kanske skulle ta och beställa därifrån?

• Page

Koko, hmm visst är det du som är glutenintolerant? Har du tips på ett gott mjukt bröd? Eller glutenfri mjöl som man kan baka med?

• Fru E

Page-jag tänkte baka glutenfritt idag till vår AW då en av tjejerna är glutenallergiker. Hittade en bra sida här:
    www.specialkost.se/Ostfrallor.htm

Fast om det är bra vet jag inte, ska precis börja baka det

• Page

Nenne, blev det nån ny frisyr?

Jag har inte klippt mig se min frisör gick på sin mammaledighet i september! Tycker nog att det är dags för henne att återvända....

• Page

Tack EA! Jag har dock försökt att bara på Lailas mjöl men det gick inte bra. Degen jäste knappt, det var ingen "stuns" i den och när bullarna var färdiggräddade såg de ut som marängbollar (som var så hårda att de kunde klassar som mordvapen).

• Page

Lycka till EA, hoppas att det blir gott!! Om ditt bröd blir bra då vet jag att vi gjorde något fel.

• _koko_

Page - Det är fruLlan som är glutenintolerant. Det finns glutenfria mjölmixar från finax tror jag som ska gå bra att baka på. I "mjölkpaket".

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare