• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

hej igen!

AM
    hahaha, ja, när jag kom på vilket datum det var då så tänkte jag nästan vrida öronen av honom om han hade lurats...

Eftersom alla inte är i resetråden tänkte jag fråga om T I P S på prisvärt boende på Österlen dit svårföräldrarna hade tänkt dra i sommar.

• fru AM
    Ore skrev 2009-04-01 13:57:28 följande:
    Så min plan är att testa att tävla på söndag. Det finns ju litet annat som kan störa. Illamående, bröst som ömmar när man springer, molvärk och liknande har en tendens att dra uppmärksamhet från nödvändig kartläsning. Så jag behöver litet "skarpt läge" för att se hur det funkar i praktiken. Kan jag inte fokusera är det ingen idé att ens fundera på att tävla, som jag ser det. Har bara totalångest för att jag sänker laget genom att inte vara med, men riskerar att sänka laget om jag är med och inte kan prestera...
    Lägg till allmän graviditetsförvirring och hormonellt betingat dåligt lokalsinne så kan det bli riktigt intressant i orienterarspåret ... Nä - Ore, jag tror det kommer gå finfint för dig (och Pyre) på söndag!
  • nennesjuttioåtta

Page
    oh ibland är vi så lika.
    jag blir också helt sömnig av solen, tänk vad skönt att ligga i en baden-baden under ett täcke! Eller under en filt i en haschdoftande hängmatta (jepp, sån har jag, ahahah!). Märker ni att jag gillar att ligga under något trots solsken och sång?

F ö klippte jag ingen frisyr, hahaha. Eller kanske lite mer med luggen... Nåja, över en decimeter kortare men eftersom håret ser friskt ut så känns det längre. Förutom när jag sätter upp det.

• Ore

AM: Mmm, det måste varit den där allmänna graviditetsförvirringen som slog till när jag tog raklödder i håret istället för balsam. Skulle ju först ha balsam i håret, och sedan raka armhålorna medan balsamet verkade

• fru AM
    Ore skrev 2009-04-01 14:28:33 följande:
    AM: Mmm, det måste varit den där allmänna graviditetsförvirringen som slog till när jag tog raklödder i håret istället för balsam. Skulle ju först ha balsam i håret, och sedan raka armhålorna medan balsamet verkade
    Haha - kom igen när du målat ögonbrynen med mascara ... Väldigt jobbigt att få rätsida på. Man måste i princip börja om med hela make upen.
  • Lapinette

Ore - raklödder i håret ... ja, vad tänkte du på då? Själv har jag haft hudcreme i håret ... skit för de företag som har samma stil på alla flaskor. Fattade först inte alls varför det inte löddrade.

Ego - här stinker det tallbar och skog (kokar örter för fullt).

• Page

Ore, hahahaha! Tur att du inte rakade bor fel hår iaf!

Nenne, vem är inte lycklig på en haschdoftande hängmatta?! Jag har tyvärr ingen hängmatta (med eller utan knarktrådar), fast jag har spanat in en snygg från Fatboy som jag vill haaaaaaa.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare