• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • fru AM

Lappis: men då kan jag ju lugna ner mig och sluta fundera ut sätt för dig att gömma knarket (dubbla skosulor, böcker med utsågade hål i ...). En dunk i bakluckan passerar säkert utan problem. Ta på dig kortkort och lösögonfransar bara!

• nennesjuttioåtta

HA! jag VISSTE att AM är aka Modesty Blaise!

• nennesjuttioåtta

Eller hur stavar du ditt namn, egentligen?

• nennesjuttioåtta

Shit, måste du döda mig nu när jag outat det!

• nennesjuttioåtta

lappis
    vad sa akupunktören den här gången då?
    Jag ska till min idag igen, men där blir det nog inget barkavkok utan bara snällt räcka ut tungan för inspektion. Kanske ska be om lite örter... hehehe nej det vågar jag inte.

• Liten med Mindre

Trevlig kväll!

Ger upp försöken att få tag i ansvariga kollegor - får försöka boka möte med dem i outlook istället. Känns fånigt för att ställa några få frågor, men vad gör man inte.

• fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-04-01 15:42:24 följande:
    HA! jag VISSTE att AM är aka Modesty Blaise!
    Precis ... "med rätt att Googla" dessutom!

Har en gång blivit väldigt misstänkt för smuggling av vapendelar i Istanbul (jag ville frakta hem 9 st pepparkvarnar i mässing. De syntes på röntgen (av väskan alltså! )). I väskan låg dessutom 15 loofa-gurkor. De tyckte att jag var helskum!
  • fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-04-01 15:42:52 följande:
    Shit, måste du döda mig nu när jag outat det!
    Nej du får leva ett tag till - det vore för misstänkt att slå till nu
  • nennesjuttioåtta

AM
    jasså, de tyckte det... jättemärkligt hörrudu.

Glömde ju önska Tinga en trevlig resa! ÅÅÅÅÅÅH jag vill också till Barcelona!!! 3 år sen, ganska precis, sen sist. Om jag minns rätt.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare