• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Page

EA, känner igen lerkonsistensen. Återkom gärna med om smakresultat!

• Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2009-04-01 15:46:54 följande:
    ÅÅÅÅÅÅH jag vill också till Barcelona!!! 3 år sen, ganska precis, sen sist. Om jag minns rätt.
    nenne, var du både i Barcelona och i Vemdalen och förlovade dig för precis tre år sen?
  • Lapinette

Kanske ALLT hände för 3 år sen. Så var det för oss!

• Blivande fru L

Hepp! Mycket kul att läsa idag! Har skrattat högt åt raklödder i håret bland annat. Jag är också pilsk både vid mens och ÄL. Logisk vid ÄL, helt ologiskt vid mens...

Tack för era snälla peppande inlägg om makens simmare! De borde tyvärr kallas "flytare" istället, det fanns inte en enda (0%) som simmade i provet han lämnade. Dessutom var en en försvinnande liten andel som såg normala ut (1%). Jag hoppas på att det ska gå att göra ICSI (mikroinjektion) men det är ju inte säkert. Hur som helst ska vi träffa läkaren i närmaste storstad den 8 april, om exakt en vecka alltså. Räknar ner dagarna och hoppas på att komma därifrån med sprayer och sprutor och allt vad det finns!

Nenne
    Spännande med sprayer och sprutor! Men vilka dålig instruktioner du verkar ha fått! Tur (eller synd, hur man nu ska se på saken) att det finns riktiga experter i tråden!

• Blivande fru L

fru AM skrev 2009-04-01 16:01:24 följande:

Jaha - man lägger en Reblochon uppepå ... Gör han inte motstånd då? (Jag vet inte vad en Reblochon är!)
    Hahaha!
    Jag hade heller ingen aning om vad Tartiflette eller Reblochon var.
  • kängu

Muggles, tack för tipset om Garage sale. Får bli en tripp till Götet på lördag då!!

Tillhör definitivt dom som INTE är kåt när man är gravid
    Men däremot vid ÄL...

• Telemarkgrrl

Lappis, samma sak här, vi förlovade oss och gifte oss för tre år sen. Och sen dess ... naaaaadaaaaa.

• Telemarkgrrl

Är det någon här förresten som är bra på att göra pizzasallad? I lööööööve pizzasallad men får den aldrig lika god som på pizzerian.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare