• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • muggles

BS: jag blir kanonK*T när jag har ÄL. Vått och härligt i byxan. Säkert hormonbetingat för jag blev likadan när jag var gravid. Det var underbart! Har aldrig varit så sugen som när jag var gravid hehe. Vill gärna uppleva det igen Det är ju ett konstigt sätt av kroppen att reagera egentligen, jag menar varför skulle kroppen vilja göka då - då är det ju kört att producera?

• nennesjuttioåtta

BS
    jag är mest pilsk när jag har mens, helt omvänt. fast då brukar vi inte få till det (eller jo, maken får ju sitt, heheheh). Fast jag känner inte av min ÄL så värst så det är bara att bonka på. Känns det i magen innan så brukar jag komma över det när tåget är igång.

• nennesjuttioåtta

borde föra statistik på det där, om man får bättre orgasmer vid ÄL, eller om man kommer fortare då eller så.Måste fråga mannen.

• nennesjuttioåtta

kanske därför det inte funkar för mig, för jag är kåt på fel tid.

• nennesjuttioåtta

eller vem lurar jag nu, jag tackar nog aldrig nej till ompaompa

• Ore
    muggles skrev 2009-04-01 15:53:52 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
    Jag betraktar det som tillsagt! Vilken helg var det?
  • Lapinette

Jag blir kåtare av sol men det brukar ofta även innebära semester och då är man ju mer avslappnad och har mer tid. Har i år lyckats ... eller rättare sagt misslyckats att planera in semestern så det blir mensvarning i San Diego . Vet inte hur det kunde bli så fel ... eller rättare sagt det blev så fel då jag inte hade en aning om hur cykeln skulle se ut efter utomkveds.

• BrudSommar2006

Frejis, nej intresse fanns det inte vare sig under graviditeten eller amningstiden vad jag minns, och vid mens, usch.

Nehepp, dags att hämta Iris. Kunde gått tidigare men hon är ju på lika uselt humör oavsett om jag hämtar klockan tre eller fem.

• Ore

Hmm, tror inte jag hade ÄL med hormoner... Och när jag slutade med dem så hoppade vi ju på barnkarusellen, så om jag var extra pilsk vid ÄL hade ju i så fall flera orsaker... Vet ju att det inte kändes uppoffrande med en massa sex i alla fall.

Än så länge är illamåendet litet avtändande, men jag hoppas på en riktig hormontriggad kåt period när illamåendet väl försvinner. Det gör nog maken också

• Lapinette

Skål på er brudar! Tar dagens kvällsörter nu istället. Blandar upp med lite te och mörk choklad.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare