• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

*fniss*
    Under ÄL-veckan är det inte lätt att vara maken behövs inte mycket för att jag ska hoppa på honom, UNDERBAR känsla

• Frejis

Brudsommar - exakt samma här

Här är det dags för mat. Ännu en konstig sak som har tillkommit, att äta i tid och otid.

• nennesjuttioåtta

hahaha det är nog många på bygget där maken jobbade förr som gärna hade bytt med honom. Inte många fruar som ringer mitt i veckan och kräver en sexdate i bilen eller i en träddunge, kn*llar och sen tar tåget hem igen.

• Page

Fnissar lite över tanken på Frejis som tuggar i sig makens huvud! Lagom bisarrskojigt!

Jo, tror ni inte att det kan vara fuktigheten (vid mens, äl, och grav) som lurar kroppen till större lust?

• Page

EA, kul att brödet blev funkis!! Fast jag håller med om att färgen är urtrist. Jag knådade för hand, så det kan vara det som var felet. Tyckte du att det jäste som med vanlig vetemjöl? Var det trådigt?

• nennesjuttioåtta

Page
    låter som en väldigt kvalificerad gissning!

• Fru E

Page-det jäste bra tyckte jag men det var inte trådigt utan mer som lera eller vad man ska säga att man lätt kunde dra isär det

• muggles

Ore: 30-31/5. TACK! Vad gulligt av dig att fråga! Är ju makens födelsedagsfirande så kan vara kul med lite extra.

Jag kan också bli lite horny vid mens - mkt underligt. Kan vara fuktigheten. Min förra sambo gökade gärna även då (särskilt i duschen) men maken är lite mer nogräknad Själv har jag i princip inget emot att göka vid mens.

Skål Lappis!

• Ore

Nu ska jag också hemåt, håller på att förgås av hunger. Ska stanna vid affären, och uppgradera mig med "mat att ha på kontoret"... Ska bara komma på vad det kan vara för något...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare